Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er de billigste html templates.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugt_cykler_barnevogn_købes:

nu mangler jeg bare lære at  bruge GIMP

Hvis du vil slå dig ned som webdesigner burde du måske overveje, at kigge på inkscape - det er et open source program til vektorgrafik.... Hvilket næsten er et must, hvis du vil lave logoer og den slags.

Jeg må indrømme jeg ikke selv har arbejdet med inkscape.... Men umiddelbart ser det ud til at være et ganske seriøst stykke software.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 10:49

Hej

Du er velkommen til at kontakte mig, jeg laver forholdsvis billige templates (unike), som du så selv kan rette i. (Jeg skal nok hjælpe dig, hvis der er noget du ikke selv kan rette, da du skriver at du kan "lidt" html)

Symatic
Thomas K

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 14:39

Udliciter til nogle af de flinke mennesker i tråden, via Amino Freelancer eller evt. Elance.com - så får du det som du vil have det.
Medmindre du har det som et mål at lære det selv.

Jeg har brugt både Amino Freelancer og Elance til forskellige projekter. Det kan dog være noget af en udfordring at udlicitere opgaver til fx Pakistan og Indien (som der er mange udbydere fra på Elance). Billigt ja, men der er nogle kulturelle udfordringer som skal overkommes.

Men der er måske basis for en helt ny tråd hvor vi kan dele erfaringer med udlicitering til Østen.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 15:12
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42

Søren Sjøgren:
Jeg har brugt både Amino Freelancer og Elance til forskellige projekter. Det kan dog være noget af en udfordring at udlicitere opgaver til fx Pakistan og Indien (som der er mange udbydere fra på Elance). Billigt ja, men der er nogle kulturelle udfordringer som skal overkommes.

Desuden risikerer man at stå med et søgsmål for krænkelse af ophavsretten, fordi det man får leveret og efterfølgende offentliggjort er ren plagiat. Så lukker freelanceren sin profil og forsvinder ligeså stille.

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:46

Nu er jeg rigtiggggggg egoist. Findes html templates som man MÅ ændre og sølge videre.....altså som frit må benyttes til kommecial formål

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 17:51

Tommy:

Desuden risikerer man at stå med et søgsmål for krænkelse af ophavsretten, fordi det man får leveret og efterfølgende offentliggjort er ren plagiat. Så lukker freelanceren sin profil og forsvinder ligeså stille.

Plagiat kan man risikere alle steder hvis man handler med lyssky partnere. Der er ingen forskel på Lahore elle København hvad det angår. Man skal selvfølgelig vælge en leverandør, som man er tryg ved og som har nogle fornuftige referencer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10

Søren Sjøgren:

Plagiat kan man risikere alle steder hvis man handler med lyssky partnere. Der er ingen forskel på Lahore elle København hvad det angår.

Der er bare kæmpe stor forskel på hvor høj risikoen er, så jeg mener absolut der er forskel på Lahore og København hvad det angår. Man behøver ikke at grave ret dybt i eksempelvis 99designs ry, for at finde ud af at de har kæmpe problemer med deltagere, som leverer materiale de ikke har rettighederne til.

Vi er vel enige om, at det er køberen som dem med ophavsretten først får øje på - da køberen normalt offentliggører hjemmesiden i sit navn og med sine kontaktinformationer.

Så er spørgsmålet om det ikke er væsentlig lettere, at sende søgsmålet videre til designeren hvis han sidder på Nørrebro end hvis han sidder et eller andet sted i Lahore:

1) Man har, som køber, sikkert noget lettere ved at finde frem til din danske samarbejdspartner

2) Man kender lovgivningen (du kender sikkert paktistansk lovgivning bedre end mig, men jeg aner intet om hvorvidt den giver mig mulighed for at sende søgsmålet videre til 'designeren'.

3) Kun 1/3 af pakistanerne har et CPR-nummer, hvilket alt andet lige gør det noget lettere for dem at forsvinde 

4) Den pakistanske designer har sikkert ikke nær så mange penge som den danske køber, så igen vil min påstand være at dem med ophavsrettighederne vil fastholde deres søgelys på den danske køber

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 13:16

Det vil givetvis være lettere at ramme en platugle i DK end det vil i Pakistan, så langt kan vi blive enige. Og nej jeg er ikke ekspert på Pakistansk lovgivning. Men et sted som Elance hvor brugerene giver karakter når arbejdet er udført (og betalt), så vil en fupmager hurtigt blive presset ud af markedet med dårlige ratings.

Tommy:

Der er bare kæmpe stor forskel på hvor høj risikoen er, så jeg mener absolut der er forskel på Lahore og København hvad det angår.

Det er ikke min oplevelse. Hvis man tager sig tid til at undersøge firmaets baggrund og referencer, så har jeg ikke oplevet problemer. Jeg ville undersøge en dansk udbyder på samme måde. 
Der er masser af ærlige mennesker og veldrevne firmaer i Østen.

Jeg har omvendt oplevet processen som en kæmpe udfordring. Hvis jeg ikke selv kan lave en meget præcis målbeskrivelse for projektet + mock up mv., så skal det ikke derud. Man får præcis hvad man beder om - på godt og ondt. Jeg ville aldrig forsøge at udlicitere en skitseplan eller nogle strøtanker om en udvikler skulle arbejde videre på. Dertil er kulturkløften for stor.

Jeg mener i øvrigt at Thorborg lave et talkshow med en gut som drev firma i Thailand, hvor han netop fortalte om de kulturelle udfordringer ved at drive forretning sådan et sted. Det bragte nogle af de problemstillinger jeg også har oplevet op. Bl.a. at man aldrig siger chefen/kunden i mod.
Så bliver sparring svært.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 13:29

Hvis du har fem kunder som er parate til at betale for en hjemmeside, så find dig en makker, der har styr på teknikken i stedet for at lære det hele selv, eller som tidligere foreslået, læg opgaven på freelancer.

Det får du et bedre resultat ud af.

Alternativt, hvis du absolut vil lave det hele selv og selv opdage alle problemerne som andre i branchen for længst har løst, så tag et kig på yola.com.

Venlig Hilsen

Allan

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)