Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

står i et dillema og har brug for hjælp ....

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

mht. pr

 

Så kan jeg ikke fortælle hvad det skal værre om her. men nej bruger ikke min alder til PR... 

Så ved jeg hvad jeg bliver nød til på mandag... Pizza.. og en ærlig snak ... 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke tøve med at fortælle det - de vil have langt større respekt for dig på den måde. Forståeligt at du har gjort det andet - der er i mine øjne ikke stor forskel på 18 og 17. Det eneste jeg lige tænker er, at du vel ikke kan lave juridisk bindende ansættelsesaftaler f.eks.? Det KUNNE jo godt blive et problem for de ansatte..... jeg ved ikke så meget om det, men bare en tanke.  Respekt for dit gåpåmod!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

denan:
derfor søger jeg nogle råd herinde da det kunne være det rette sted... skal jeg fortælle dem det inden de selv finder ud af det ??? 

Lad dem læse det i avisen.

Det er da sjovt du har snydt dem med en lille hvid løgn - det er slet ikke så alvorligt, som du gør det til.

Tag det roligt :-)

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

May Kønig Hansen:

Jeg ville ikke tøve med at fortælle det - de vil have langt større respekt for dig på den måde. Forståeligt at du har gjort det andet - der er i mine øjne ikke stor forskel på 18 og 17. Det eneste jeg lige tænker er, at du vel ikke kan lave juridisk bindende ansættelsesaftaler f.eks.? Det KUNNE jo godt blive et problem for de ansatte..... jeg ved ikke så meget om det, men bare en tanke.  Respekt for dit gåpåmod!

Jo, jeg er blevet myndig, friholdseslærklæring underskrevet af min mor.. så jeg også må underskrive en lejekontrakt for butikken. ansættelaskontrakter etc.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Lad dem læse det i avisen.

Det er da sjovt du har snydt dem med en lille hvid løgn - det er slet ikke så alvorligt, som du gør det til.

Tag det roligt :-)

Det gælder for de fleste men du kan ikke sætte alle i en fold.
Jeg har drevet flere supermarkeder og ikke alle ansatte er ligeglade med manglende information eller direkte løgn.

Trådstarteren henviser også til at hans medarbejdere er guld værd, derfor er det ikke klogt at lade vær med at være ærlig.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det jeg er bange for er at miste chef - ansat distancen. selvom der kun er lidt over en måned til de 18 ... kan det også se dårligt ud i folks øjne.. der har jo også været mange negative indlægamino om folk under 18 der driver virksomhed / hobby virksmohed... og det vil jeg undgå med mine ansatte. 

Men der er kun en ting at gøre sige sandheden, og hvis de ikke kan leve med det er det jo ikke den rigtige ansatte.. og så må man tage konsekvenser for sine løgne.

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som du ved så kommer man længst med ærlighed,

det vil være super fedt gjort af dig at fortælle dem sandheden om din alder,

når du har gjort det så vil du føle at du har fået fjernet en byrde fra din skulder af.

Du må have gået ret længe med den tunge byrde, syns du ikke at det er på tide at de får sandheden

af vide, husk på at det vil også gavne dig selv på længe sigt ved at fortælle dem det nu, hvis de selv finder ud af det vil de måske se endnu mere skævt til dig

 

Pøj Pøj med det.

 

Mvh Mimusa

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)