Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

står i et dillema og har brug for hjælp ....

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hEJ ! 

Skal siges at dette ikke er min rigtig bruger, men blev nød til at lave en ny for at lave dette indlæg. og nej det er ikke for sjovt skrevet. 

Jeg er 17 år og har haft virksomhed i et år nu, og har også en detailforretning fylder 18 om et par måneder. 

Jeg har 2 ful-tidsansatte (Ældre end mig.. sjovt nok.) som har arbejdet for mig i nogle måneder. 

Jeg står i det problem at et stort dansk avis vil skrive en artikel om mig.. og det er jo godt med noget PR 

problemet ligger i det at jeg altid har foratalt mine ansatte at jeg er 18 og nu vil det komme frem at trods alt, er jeg kun 17... jeg vil ikke have de siger op da det er nogle guld medarbejder at have. 

derfor søger jeg nogle råd herinde da det kunne være det rette sted... skal jeg fortælle dem det inden de selv finder ud af det ??? 

På forhånd tak og god aften! 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:03

Øvvv alder betyder intet (ihvertfald i dit tilfælde). Du kan trygt fortælle dem om din rigtige alder Zip it!

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:04

Hejsa

Jeg ville helt klart sætte mig ned med dem og fortælle dem sandheden.

Fortæl dem også hvor glad du er for dem og HVORFOR du dog valgte at opdigte en anden alder før.

Sandheden indhenter dig før eller siden, og hvis du allerede har to ansatte har du åbenbart bevist dit værd og dine evner til at drive virksomhed på trods af din unge alder.

Hvorfor skulle de sige op? 

Held og lykke

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

Tilmeldt 14. Aug 10
Skrevet kl. 21:10

Problemet med det at jeg altid er ærlig med folk til det gør undt, dog ikke i det ene tilfælde ... og der kan problemet ligge. og jeg har jo løget over for dem.. 

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:13

Dette skal ikke forståes som kritik, men blot af ren og skær nysgerrighed:

Hvorfor startede du med at fortælle dem at du var 18 år og ikke 17 år ?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 14. Aug 10
Skrevet kl. 21:16

Anders Holm - Poweriser Denmark:

hvordan ville du have det med en chef der er 17 når den ene ansat er 25 og den anden 32 ? 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:22

Tag et møde med dem når de alle er der.

Fortæl dem at du har fortalt din alder er 18, da du ikke møder andet end muren af ren jantelov, når du fortæller du er under 18.

Undskyld overfor dem og hav noget pizza eller lign.
De fleste folk godtager en undskyldning bedre ved gratis goder.

Hvis du ikke fortæller det mister du deres respekt og fortæller du dem det, kan de i det mindste se det fra din side.
Af egne erfaringer, blomstre medarbejdere altid ved at man viser dem respekt og tillid.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23

denan:

hvordan ville du have det med en chef der er 17 når den ene ansat er 25 og den anden 32 ? 

Om aldersforskellen er 8 og 15 år eller 9 og 16 år gør vel ikke den store forskel? ;)

Men find en anden vinkel på det PR end din alder. At du fylder 18 er vel næppe den eneste grund til at de gider skrive om dig.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:23

denan:

Jeg ville forklare dem det som det er. Og du må jo være ret hardcore når du allerede har egen butik, og ansatte Smile

Jeg tror ikke de ville blive sure, eller have det dårligt med at være ansat af en 17 årig. Men tror i stedet for at de vil blive meget imponeret over dig....

Så hvis jeg var dig, så ville jeg fortælle dem min alder med det samme.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:27

Sig sandheden.

du kan komme til vejs ende på en løgn men du kan aldrig komme tilbage.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)