Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæælp. Nogen som har forstand på Facebook??..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke sende et link til din facebook-side?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11

Jeg har ikke offentliggjort den endnu, da jeg samtidig er ved at lave min hjemmeside...Og gerne vil have at den er færdig inden, så folk samtidig kan gå ind på min hjemmeside...Men det hele skulle være oppe og køre sidst i næste uge, så der kan jeg jo lige vende tilbage og skrive facebook-linket..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12

Hej Kenneth.

Så har jeg efter ferie osv nu endelig fået styr på både ny hjemmeside og ikke mindst facebook-siden til mit firma "SjællandsBazaren"

Tak for hjælpen til både dig og Simon...:-) 

Jeg er nu helt sikker på at jeg får mere ud af at det er en fan.side i stedet for gruppe. Nu skal jeg jo så bare have sat mig ind i alle de ting siden kan, men det må komme efterhånden..:-)

Min hjemmeside er www.sjbazaren.dk og linket til facebook er :  http://www.facebook.com/pages/SjaellandsBazaren/113490748695308?ref=ts

Så kan I jo se hvad det er blevet til..:-)

Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 94
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 22:22

Hey Karina

Det ser rigtig spændende ud :)

Hvis du skulle være interesseret, kører vi lidt tilbud på en grafisk facebook profil hos Social-Marketing.dk

Læs mere og se referencer her

Du skal være meget velkommen til at kontakte os, hvis du er interesseret :) så skal vi nok finde en rigtig fair pris til dig :)

Med venlig hilsen

Social-Marketing.dk

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:28

Hej Karina

Det var så lidt, håber du får glæde af det.

Mvh Kenneth

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)