Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onlinesalg - et seminar

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter aftale med Martin Thorborg gør jeg opmærksom på FDIHs seminar om onlinebetalinger der afholdes 10. november 2005 kl. 9-12 i København. Seminaret henvender sig til alle der har (eller overvejer at starte) en butik med onlinesalg - med særlig fokus på at modtage betalinger som ikke altid er helt enkelt. FDIH har afholdt en del seminarer om emnet og der plejer at være bred tilslutning fra små som store virksomheder. Så hvis din virksomhed bruger internettet som salgskanal vil du her få konkrete råd om jura, tendenser, muligheder, lidt teknik og andres erfaringer. Der har på det seneste forekommet flere eksempler på misbrug hvor onlinebutikker er blevet snydt af kunder. En del af de situationer kunne have være undgået og vi vil vise hvordan butikker kan sikre sig bedre

Vi opkræver et deltagergebyr på 500,- (med mindre din virksomhed er medlem af FDIH). Beløbet dækker udelukkende omkostninger til lokaler mm.
 
Du kan læse mere om seminaret samt tilmelde dig på www.fdih.net
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg ville faenme gern med men synes det er lidt smådyrt. I teorien ku folk være ligeglade med sikkerhed, så forstår ikke det IKKE er gratis...

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver: .."I teorien ku folk være ligeglade med sikkerhed, så forstår ikke det er gratis... "

Tak for din kommentar - jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men jeg kan forsikre at sikkerhed spiller en stor og stigende rolle ved internethandel. Sikkerhed kan forstås på flere måder og her opfattes  sikkerhed som hvordan onlinebutikker kan blive bedre til at beskytte sig mod tab

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg det er super vigtigt for os butiksejere at kunderne ser det er sikkert at handle over nettet og det er det jeg mener. Det burde IKKE være sådan at butiksejere som os der interessere og ønsker at gøre noget ved sikker nethandel, som skal betale for at have denne interesse.

Jeg mener det skulle være gratis at komme på sådan et seminar, da det gavner hele branchen at folk gør en indsats for sikker handel på nettet.
 
Kan du følge mig?

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo men nu er det jo en forening der skal betale for kontorer + det løse, så den slags koster naturligvis noget. Og man kan jo bare melde sig ind i foreningen, hvis man vil gratis med.
Det er godt at der er nogen der kan tale på branchens vejne, tak for det!

Dbh Martin 
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/25/2005 11:22:44 AM Forfatter: Mixmeister.dk
Jeg mener det skulle være gratis at komme på sådan et seminar, da det gavner hele branchen at folk gør en indsats for sikker handel på nettet.
 
Nu er det jo også et seminar med fokus på sikkerheden for butiksejerne og ikke for kunderne. Det handler jo om hvordan du kan minimere dine tab på tilbagebetalinger og forsvundne varer - Det giver da meget god mening, at en butik betaler for et sådanne seminar.
 
Mvh
 
Claus Holm
 
 
Udlejning af sommerhus på Fyn.  Indeholder spabad, sauna, brændeovn, solarie og 2 badeværelser. Der er er plads til 10 personer. 
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes det lydder spænende, jeg vil klart se om jeg kan få tid til det, herre gud  500 kr. Der skal ikke tabes mange penge før det beløb er tjent hjem.
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
ahh ja Claus det er rigtigt - det havde jeg ikke lige lagt mærke til

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)