Er du træt af og betale for meget for blæk og toner???
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Kunne godt bruge et par sort toner til en HP coler laserjet 2600n, er det også noget du kan klare ?
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Hej Koludabyg
Ja, denne toner er på vej på lager, har du mulighed for at sende en mail til mig eller ringe engang Mandag, så kan jeg give dig en god pris samt leveringstidpunkt.
Hilsen CC-Trading
Svar
www.cc-trading.dk
Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Hej Emil
Prisen på den samsung patron du mangler er 349 kr, men da vi ikke har den på lager vil der være optil 45 dages leveringstid.
Mvh CC-Trading
Svar
www.cc-trading.dk
Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Hvad skal du have for en Brother TN-3170?
Prisen på brother patronen er 299 kr, og da den ikke er på lager vil der også være optil 45 dages leveringstid.
Mvh CC-Trading
Svar
www.cc-trading.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
16-08-2010 kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Drejer det sig også om originale patroner? Så kunne jeg da godt tænke mig pris på patroner til Epson Stylus Photo 285
Svar
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Hej Emil
Prisen på den samsung patron du mangler er 349 kr, men da vi ikke har den på lager vil der være optil 45 dages leveringstid.
Mvh CC-Trading
Ink. eller eksl. moms ?
Svar
Tilmeldt 15. Oct 07
bo1234
Skrevet
16-08-2010 kl. 11:41
Svar
Jeg kunne godt tænke mig en pris til hp460 deskjet
Bo
Svar
Tilmeldt 20. Apr 06
Storm
Skrevet
16-08-2010 kl. 11:41
Svar
Husk at undersøge om garantien på jeres produkter bortfalder hvis i benytter uoriginale tonere.
Fra min tid på serviceværksted ved jeg at det tidligere meget ofte var uoriginale tonere der tog livet af printerne.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Drejer det sig også om originale patroner? Så kunne jeg da godt tænke mig pris på patroner til Epson Stylus Photo 285
Hej Brian, patronerne er uorginale, men du får lige prisen alligevel, den er 24 kr + moms
Mvh CC-Trading
Svar
www.cc-trading.dk
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Jeg kunne godt tænke mig en pris til hp460 deskjet
Bo
Hej Bo, prisen på patronerne til din printer er for den sorte (18 ml) 119,2 og for farven (18 ml) 124 + moms
Mvh CC-Trading
Svar
www.cc-trading.dk