Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm webshop design af www.morogbaby.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har lige startet ny webshop op for 3 måneder siden, den hedder www.morogbaby.com.

Er stadig ikke helt tilfreds med designet, så hvis der er nogle der har interesse i babyudstyr eller bare gerne vil hjælpe vil jeg gerne have forslag til hvordan jeg kan gøre designet bedre.

Har overvejet logoet meget, da jeg ikke synes det ser så prof. ud med ville også gerne have at det skulle ligne børnetegninger. Men som sagt vil gerne have ris og ros, så jeg kan gøre siden endnu bedre.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

"Hello world2!" som står oppe i venstre hjørne hjælper i hvert fald ikke :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

LSMagle:
Har overvejet logoet meget, da jeg ikke synes det ser så prof. ud med ville også gerne have at det skulle ligne børnetegninger.

 

Logoet er også hvad der springer mig i øjnene..... Hvis du er interesseret vil jeg godt byde ind på opgaven, at lave et nyt til dig - jeg kan godt finde det indre barn frem:

 

 

Dit logo bør ihvertfald lige pudses af...... Det gør jeg i øvrigt gerne gratis for dig, hvis du vil beholde dit eksisterende.

 

Derudover synes jeg du skulle forsøge, at få baggrundsfarven og headeren over i nogle pasteller eller måske en varmere tone.... Som det er nu, er det meget tungt, og tager for meget fokus..... Logo og farver var ihvertfald der jeg ville starte :)

 

P.S. Ja og så hjælper "Hello World!" altså heller ikke på helhedsindtrykket, som Rasmus skriver :)

 

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil meget gerne have hjælp til logoet hvis du gider, er som sagt lige startet op og har ikke ville ofre fler tusinde på at få lavet logo, men kan godt se der bør gøres et eller andet. Kan jeg maile logoet til dig, eller hvad er nemmest? 

Har opdaget der står Hello world, og ved ikke hvordan det er kommet, men vil lige forsøge at få det fjernet ihvertfald.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

LSMagle:
Kan jeg maile logoet til dig, eller hvad er nemmest? 

 

Sender lige en PM med min mail :)

 

Rettelse: Det gør jeg så ikke - du har ikke sat den til at modtage den slags.

Men hvis du lige sætter den til at modtage private beskeder skal jeg fluks sende en med min mail i.

 

Hvis du har de enkelte dele i filer for sig, må du meget gerne sende det sådan - så er det lidt nemmere, at arbejde med. Og ellers så bare fortæller mig hvilket filformat, du vil have det i og dimensionerne - så finder jeg pudsekluden frem :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Selve shoppen er fin nok og med osCommerce går man sjældent galt i byen.

Farver og header/logo trænger til lidt prof bistand. Her bør du nok investere de 5-10K enten til en af medlemmerne her eller på en freelancer ude i verden (elance.com eller lignende). Det kan være nemmere at kommunikere med en dansk-talende måske.

Jeg ville også anbefale en startside inden shoppen. En flot, sjov børne-tegning-agtig sag som enten bliver stående og venter på at den besøgende selv vælger at gå ind eller med en 10-15 sekunders timer på.

Produkterne kan jeg desværre ikke udtale mig om.

Held og lykke!

 

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

 

Hvis du sender en besked over PM eller smider din mail vil jeg gerne være behjælpelig hvis du er til at snakke med om eventuelt samarbejde ;)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kritikken,

Flere har nævnt farverne, og er desværre lidt låst da jeg bruger Goldenplanet, de har kun 6 forskellige farvekombinationer som man kan vælge.

Men de komme med ny udgave af deres program inden for 2 uger, så håber på at jeg kan ændre til nogle lidt lysere farver.

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LSMagle

Med hensyn til Hello World, har du slået en test-integrationspakke til, som skriver denne tekst. Du skal ind under "Integrationspakker" i administrationen, og så slå "Test Package" fra igen.

Med hensyn til design får du med version 4.9. ganske rigtigt langt større mulighed for tilpasning af designet. Hvis du tilmelder dig mit nyhedsbrev på divergens.dk kan du i næste nyhedsbrev se en gennemgang af de nye muligheder i version 4.9

Mvh.Thomas

E-købmand af guds nåde

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Divergens:

Med hensyn til Hello World, har du slået en test-integrationspakke til, som skriver denne tekst. Du skal ind under "Integrationspakker" i administrationen, og så slå "Test Package" fra igen.

Tak for tippet, har slået det fra og Hello world er forsvundet....

og går med det samme ind og tilmelder mig nyhedsbrevet, lyder til du har godt styr på programmet.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)