Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til online marketing bureau

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I forlængelse af dette indlæg, søger jeg - hvis den rette er der - en partner til et online marketing bureau.

Jeg driver Unido, hvor jeg sælger SEO-artikler, linkbuilding og performancebaseret SEO. Jeg har omkring 15 faste kunder, som hver måned får nogle ydelser.

Det jeg søger er en partner, som kan indgå i virksomhedens drift og udvikling ifm at det bliver omlagt til et ApS i september. 

Jeg søger hjælp til den daglige administration, kundekontakt, tekstforfatning, linkbuilding, optimering af processer, salg og markedsføring, produkt-/serviceudvikling og meget mere.

Der er så mange muligheder, som bare venter på at blive udforsket, men det kniber med tiden, hvorfor det kunne være rigtig interessant med en partner.

Jeg skal bruge en der brænder for online markedsføring!

Jeg holder til i København. Dette tilbydes også som et almindeligt, lønnet job. 

Hvis det lyder interessant for dig, så send mig en mail på: mail@unido.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Jeg hjælper firmaer med markedsføring via sociale netværk.

Det kunne være vi kunne lave et partnerskab sammen, vi har nemlig ikke så mange kunder endnu.
- Jeg laver det sammen med min ven/partner. Han er rigtig dygtig til grafisk arbejde, og HTML, og CSS.

- Vi burde gøre det som et samarbejde mellem 2 firmaer, da vi ikke er interesseret i et fast lønnet job.

Hvad siger DU?

Mathias Christoffersen

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)