Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Daglig leder søges til online marketing bureau - mulighed for partnerskab

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Det søger jeg: Daglig leder til mit lille online marketing bureau, www.unido.dk

Hvorfor: Jeg har rigtig meget at lave, og ser mange muligheder, som der ikke er tid til at opsøge. Jeg er fast tilknyttet en større virksomhed en del timer, og studerer i weekenderne.

Hvad skal jeg bruge hjælp til: Daglig administration, kundekontakt, tekstforfatning, linkbuilding, sparring til salg og markedsføring, produktudvikling osv.

Det kan jeg tilbyde: Løn og en dagligdag med online markedsføring. Jobbet er ikke fastsat i timer, det kommer helt an på hvem der kommer ind. Det kunne være 20 timer. For den rette er der mulighed for partnerskab. 

Lidt om mit firma: Jeg sælger pakkeprodukter indenfor online markedsføring, og tilbyder også performancebaserede løsninger. Jeg arbejder med gennemsigtige produkter, der giver mine kunder en god ROI. Jeg vil gerne tilbyde så meget som muligt på performancebasis. Jeg sælger til andre online marketing virksomheder, affiliates og mindre og mellemstore virksomheder, der vil markedsføre sig på nettet. I september eller oktober bliver firmaet stiftet som et ApS.

Dig: Du har en oprigtig interesse for online markedsføring, er god til kundekontakt og god til at skrive. Din uddannelse er underordnet, men brænder du for tingene kunne det være rigtig spændende at lave et partnerskab.

Hvis ovenstående kunne være noget for dig, så kontakt mig endelig på mail@unido.dk. Jeg er meget åben overfor konstellationer og mulighederne. Jeg vil bare gerne tilbyde nogle gode løsninger og sparke røv.

Jeg håber at høre fra dig. 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde vel egentlig også bemærkes at jeg holder til i centrum af København, så det kunne være smart hvis du også boede i nærheden af København:-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)