Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elinstallatør søger nye samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino`er

Jeg er overmontør i et mindre elfirma beliggende i Egedal kommune. Vi har eksisteret i 31 år. Jeg søger nogle nye samarbejdspartnere som er interesserede i at samarbejde med et seriøst og innovativt elfirma med stor fokus på service, kvalitet og energioptimering.

Vores kompetancer er:

Energioptimering, traditionelt elarbejde, tele/netværk installationer, tyverialarm, adgangskontrol, videoovervågning, brandalarm og intelligente installationer.

Vi kommer altid til den aftalte tid, regningen lyder altid kun på det aftalte og der er ryddet op ved arbejdets afslutning.

Med andre ord har du brug for en leverandør til udførelse af elinstallationer eller ønsker du en uforpligtende gennemgang af dine installationer så hører jeg meget gerne fra dig.

Venlig hilsen

Danny

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 10:27

Hej Danny.

Jeg har for et år siden startet et firma hvor jeg bl.a. sælger alarmer og videoovervågning, solceller og solfangere. Varmepumper og husstandsvindmøller.

Jeg har samarbejde med el-installatør i Jylland hvor jeg holder til, men mangler en partner på sjælland, det kunne godt være dig.

i forbindelse med salg af energi løsninger bruger jeg at anbefale kunderne et energitjek, hvilket jeg kan se at du også kan udføre. opgaverne vil være få i starten, men på den lange bane ser jeg muligheder i et samarbejde.

Kunne det have din interesse må du gerne sende mig dine kontakt info til: am@Nr1-security.dk

Du kan se mere om mit firma på: www.Nr1-shop.dk

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:40

Hey

Har du nogle priser på hustandsmøllerne.....................??

Mvh Diesel

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 19:16

Hej diesel.

Du kan se priserne og ydelser på: www.Nr1-shop.dk

Vil du vide mere ringer du på tlf. 2084 8737

eller sender mig en mail på: am@Nr1-Byg.dk

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen