Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ShopGratis.dk er i luften - Shoppen hvor alle varer er gratis !

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er nu klar med www.ShopGratis.dk
ShopGratis.dk er formidler af gratis varer, som leveres af virksomheder eller private.
Alle varer på ShopGratis.dk er gratis og således samlet i en webshop.

Det er et helt unikt koncept og meget nemmere at gå til for kunderne end de gænge gratis sider på nettet, hvorfra kunderne bare sendes videre til de respektive virksomheders hjemmesider, og skal angive alle kontakt oplysninger hver gang der bestilles.

De virksomheder eller private, der har gratis varer på ShopGratis.dk, får plads til vare beskrivelser, billeder af varer, link til egen hjemmeside og beskrivelse af egen virksomhed.
Der er ingen omkostninger forbundet hermed, udover de gratis varer og gratis levering til kunderne naturligvis.

Lidt inspiration til gratis varer kan være:
forskellige former for merchandise som kuglepenne, papir, nøgleringe, klistermærker eller vareprøver osv.
Du kan også sætte nogle lidt mere værdifulde produkter på ShopGratis.dk, for at skabe endnu mere opmærksomhed om din virksomhed. 
Kataloger, flyers og andet reklamemateriale er også en mulighed. Kun fantasien sætter grænser.

Kontakt gerne http://shopgratis.dk/shop/contact_us.php hvis du har nogle gratis varer du gerne vil have på siden.

Du kan  læse mere om at blive leverandør til ShopGratis.dk her:
http://shopgratis.dk/shop/bliv_leverandoer.php

Kommentarer til ide og webshop modtages også gerne.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 22:04

Jeg synes helt sikkert, at det er et spændende koncept, som jeg glæder mig til at se, når det for alvor er startet op - keep up! Yes

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 00:00

André

takker for responsen.

Ja forventer mig også meget af ShopGratis.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 09:14

Bliver kundernes personlige oplysninger givet videre til de firmaer der levere varerne. Hvis de gør bliver de så KUN givet viderede til dem som man har bestilt varer hos?

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:30

Et spændende koncept - Jeg håber der kommert hurtigt gang i sideen. Jeg elsker gratis tingStick out tongue

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 11:36

Tommy Styrbæk:

Bliver kundernes personlige oplysninger givet videre til de firmaer der levere varerne. Hvis de gør bliver de så KUN givet viderede til dem som man har bestilt varer hos?

Kundens navn og adresse bliver givet videre til dem som kunden har bestilt varer hos.

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Nextlevelmedia.dk Skrevet kl. 11:45

Hej. 

Jeg kunne muligvis godt være interesseret i at være leverandør :)

Skriv gerne lidt mere om konceptet til:

Morten@kundegruppen.dk

Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 15:54

Er der flere herinde, der har gratis produkter, som de vil have med på www.ShopGratis.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:16

Mget Spændende koncept jeg håber du får mange gode vare i shoppen derved meget trafik på siden

En ide lave en nyhedsblog på siden og giv dem der giver gratisvare , noget igen noget gratis reklame til de gode firmaer der giver gratisvare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:32

Ved ikke om det er for lille en detalje, men når man trykker ind på dine kategorier af var så står alle overskrifterne med store bogstaver...

Undtaget æ i Beklædning.

Ellers super godt koncept.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)