Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bærbar

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

Jeg søger en ny bærbar pc, da jeg har brug for en mere

Har ikke særlig meget forstand på det tekniske i sådan en maskine

Den skal bruges til fakturering, tilbud m.m. og hvad der ellers kommer til at ligge på en firma pc

Har overvejet at købe en dell, er der nogen der kan anbefale det eller ej ?

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:48

Jeg vil råde dig til at købe en Lenovo bærbar, da det er en rigtig business-laptop, som jeg i øvrigt varmt kan anbefale. Det er sgu kvalitet der holder.

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 21:50

Hvad skal jeg kigge efter størrelses mæssigt ?

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 22:07

vespa:

Hvad skal jeg kigge efter størrelses mæssigt ?

Hvis du tænker på skærmstørrelse, så er det jo individuelt - det afhæner helt af, hvilken størrelse du bedst selv kan lide.
Personligt foretrækker jeg 13" eller 14" skærm, da jeg finder de størrelser bedst at arbejde med.

Fra Gedved
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:20

Hm - nu rammer du et problem for jeg må reelt ikke svare dig med min mening omkring dette spørgsmål for det vil være imod reglerne for debatforumet - ligesom jeg heller ikke kan komme med nogen kommentar til André's anbefaling af Lenovo. Vi må jo kun sig noget positivt om andre firmaer.

Min anbefaling vil være at kigge nærmere på Toshiba. De har i mange år produceret kvalitetsbærbare til en lav pris. Efter at have været omkring HP, Dell og Lenovo i de virksomheder jeg har arbejdet med/hos er jeg kommet tilbage til Toshiba igen. Du behøver ikke nogen gigantisk maskine til det formål du nævner. Jeg ville holde mig i en prisklasse under 5.000 eller deromkring. Har selv for ikke ret lang tid siden købt en Toshiba Satellite til den pris som kører nogle enormt komplicerede regneark og mange andre heftige beregninger uden problemer. Fantastisk maskine med 16'' skærm som er klar og tydelig. Jeg har købt den hos www.laptops.dk hvor jeg har handlet flere gange. Fornuftige maskiner til fornuftige priser, men du får ikke den sidste nye med alle de seneste processorer osv. der. Sørg for den har Windows 7 eller opgradering med i prisen.

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 22:21

Tænkte mere på indholdet i pcén

Ram og dip i dut og hvad det ellers hedder

Fra Gedved
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:28

vespa:

Nu er det jo en smagssag hvad man prioriterer, men 4GB RAM er fornuftigt ligesom en Core i5 processor eller bedre.

Denne her er et godt bud til prisen lige pt (ved ikke om jeg må linke det her, men så må moderator jo slette det igen). Jeg har intet med butikken at gøre så det er ikke for egen vindings skyld.

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=3442

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 22:40

Takker indtil videre, og vil kigge lidt nærmere på produktet

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 22:46

vespa:

Arh, på den måde - ja, så er den Toshiba Satellite, som Henning anbefaler, et meget godt bud.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)