Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejelser ved valg af telemarketings-leverandør?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi går og overvejer at sætte et telemarketingsfirma igang med at booke møder på et af vore produkter.

I den anledning er jeg ret meget på bar bund omkring de forskellige modeller der findes og bruges for afregning, der findes jo forskellige modeller og alle har sikkert en holdning til sagen.

1. Timepris.
En gennemskuelig pris uanset hvordan det går, men også en risiko for "sovepude" for leverandøren der jo er sikret sine penge, ihvertfald i en hvis tid indtil man trækker stikket hvis de ønskede mål ikke opnåes.

2. Pris pr. møde.
Her kunne jeg frygte en masse irrelevante møder fordi sælgeren er meget ivrig efter sin provision.

3. Timepris (lavere end i #1) + pris pr møde.
Umiddelbart en model der velsagtens kan sikre en hvis seriøsitet i møderne da der både er en rygdækning for leverandøren og et incitament til at lave nogle gode møder.

Hvad skal jeg ellers være opmærksom på ved køb af telemarketingsydelser?

Mit spørgsmål er så hvad jeres holdning og erfaring er med ovenstående modeller, eller er der nogen jeg helt har overset?

Jeg har nu snakket med et par relevante leverandører i vores lokalområde og afventer nu at modtage tilbud fra dem og vil gerne have jeres holdning til ovenstående så jeg har lidt input fra jeres kloge hoveder.

Jeg vil for god ordens skyld sige at jeg ikke søger tilbud på løsning af opgaven da de potentielle leverandører er fundet og kontaktet.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke at jeg er et klogt hoved, men måske kan du overveje en løsning, hvor du betaler per møde OG per møde, som er endt i salg. I det tilfælde vil det selvfølgelig betyde, at du betaler mindre per møde, men mere per møde, som ender i salg.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)