Hej Amino'er Vi går og overvejer at sætte et telemarketingsfirma igang med at booke møder på et af vore produkter. I den anledning er jeg ret meget på bar bund omkring de forskellige modeller der findes og bruges for afregning, der findes jo forskellige modeller og alle har sikkert en holdning til sagen. 1. Timepris. 2. Pris pr. møde. 3. Timepris (lavere end i #1) + pris pr møde. Hvad skal jeg ellers være opmærksom på ved køb af telemarketingsydelser? Mit spørgsmål er så hvad jeres holdning og erfaring er med ovenstående modeller, eller er der nogen jeg helt har overset? Jeg har nu snakket med et par relevante leverandører i vores lokalområde og afventer nu at modtage tilbud fra dem og vil gerne have jeres holdning til ovenstående så jeg har lidt input fra jeres kloge hoveder. Jeg vil for god ordens skyld sige at jeg ikke søger tilbud på løsning af opgaven da de potentielle leverandører er fundet og kontaktet.
|
Ikke at jeg er et klogt hoved, men måske kan du overveje en løsning, hvor du betaler per møde OG per møde, som er endt i salg. I det tilfælde vil det selvfølgelig betyde, at du betaler mindre per møde, men mere per møde, som ender i salg.