Kristian Sørensen - cygnet:
Vi har diskuteret footeren en del - så godt med lidt feedback omkring den. Tror den ryger til en gang split-test når vi har fået gang i lidt flere besøgende.
Tak for indsparket og lykønskningen.
Footeren! - syntes også det er synd at den dækker en del af selve hjemmesiden, dog tror jeg ikke i for noget ud af at vise e-handelfonden, og jeres adresse hele tiden.
Dog syntes jeg at det med sortering med størrelser, mand og kvinde virker meget godt - den kunne man evt have en en fane ud i venstre side som følger med hele tiden? plus evt telefon nr, så man altid finder det og kan ringe.. eller hvad ved jeg. lidt som www.billigvvs.dk gør det...
Ellers syntes jeg i gør det helt rigtigt - båden man vælger vare på, den måde man kommer ind i indkøbskruven på, at der kommer en lille fane op som man kan vælge og shoppe videre eller gå til indkøbskurven. Og når du så kommer ind i indkøbskurven, er det dejligt at se i har fjernet alt støj fra siden.
Dog når du er i selve indtastnings fasen med step 1-2-3 osv. så prøvet jeg mig frem, og måske man kunne fortælle havd folk skriver fejl når de skriver noget... f.eks adresse, at man skal skrive tal foran m.m.
Et eks. er billigvoks.dk når du ser i deres step 1-2-3 står der en lille kommentar ud foran der man skal skrive - bare et indspil til bedre brugervenlighed.
Og så kan jeg godt lide at dandomain betalingsgateway ikke giver noget støj på siden heller når man skal betale... meget gennemført..
Og så kan jeg godt lide i har gjort det lidt personligt, med jer selv som løber, og billeder af jer selv i kontakt siden m.m. virker troværdig.
Hvis jeg skulle sige et lille minus ved siden, så savner jeg flere sko, flere varianter - jeg køber f.eks bare Nike løbe sko, og jeg har løbet marathon m.m. og løber bedst i disse sko, så jeg ville være en god kunde, hvis man kunne købe det mærke jeg ønkser mig.
Men alt har sin start, og der skal jo også være penge til lager af sko i alle størrelser.
Men flot siden, genneført, brugervenlighed, og troværdig.
p.s en lille ide jeg kom på, var tidligere køb, eller ekstra købt, hvis man f.eks var inde på sko, og ville købe et par sko, kunne jeg godt tænke mig at få 5 par løbe strømper med, til 50 kr. altså impuls køb på en måde.. det savner jeg lidt. men det er jo bare et mere salgs køb tricks - men det kommer nok er jeg sikker på..
Men godt gået drenge... klø på, så glæder jeg mig til at følge siden.