Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du løber? Kom med din kritik af RunForest.dk

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

bo1234:

nb 1062 eu (og ja ved godt det er en damesko men den er orange)

Det er der såmænd intet galt i. Vi bestille det meste fra Asics og New Balance så en NB 1064 i str 39/40 burde ikke være noget problem :) 

Dog har New Balance ikke størrelse 39,5, kun 39 og 40. Det skyldes at størrelserne oversættes fra US til EU. 

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 15:24

Rigtigt fint og overskueligt site. Min eneste kommentar er til din footer. Synes det er lidt ærgeligt, at den "lapper ind over" det resterende tekst. Hvorfor ikke bare sætte den nederst. Folk med en lidt lavere skærmopløsning vil opleve, at en stor del af pladsen. F.eks. er det nederste jeg kan se i en opløsning på 1024 x 768 teksten "Vind din drømmesko".

Held og lykke med projektet!

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:31

Vi har diskuteret footeren en del - så godt med lidt feedback omkring den. Tror den ryger til en gang split-test når vi har fået gang i lidt flere besøgende

Tak for indsparket og lykønskningen.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:38

Jeg synes at du skal fjerne "I/S" efter jeres firmanavn. For mig lugter det mere af "hjemmebiks" (hvad det måske også er) end af "A/S", men hvorfor skilte med et?

"Fake it until you make it"

Det gør ikke noget at man virker større end man virkelig er, så måske skulle I også overveje teksten med "Over 60 par løbesko" for det er lyder af langt mindre end det i virkeligheden er.

Omformuler det eventuelt til noget med "...mere end 60 forskellige modeller..." 

Ellers flot og let tilgængelig side men lidt mere generel information og sko og løbestil vil bestemt høre hjemme i jeres shop også.

LarsQ.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:59

LarsQ:

Jeg synes at du skal fjerne "I/S" efter jeres firmanavn. For mig lugter det mere af "hjemmebiks" (hvad det måske også er) end af "A/S", men hvorfor skilte med et?

"Fake it until you make it"

Havde en ide om det var krav hvis man var I/S at skrive det - men kangodt være vi skal ændre strategi der.

LarsQ:

Det gør ikke noget at man virker større end man virkelig er, så måske skulle I også overveje teksten med "Over 60 par løbesko" for det er lyder af langt mindre end det i virkeligheden er.

Omformuler det eventuelt til noget med "...mere end 60 forskellige modeller..." 

Point tanken - det er hermed rettet til.

LarsQ:

Ellers flot og let tilgængelig side men lidt mere generel information og sko og løbestil vil bestemt høre hjemme i jeres shop også.

Mange tak - og ja, det er et punkt vi knokler på.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:43

jeg løber en lille smule omkring 50 km til 100 km om ugen lige for tiden Smile

Hvilken sko passer til hvilken stil arter

jeg træner en del interval træning bruges tit bruges lidt lettere sko

skov træning nogle andre uden så meget stød af dæmper i skoene , dog stærk afsat til skovbunden er skoen lavet

lange ture på asfalt er der meget stødabsorberende i skoen

sprint løbeskoen er lette beregnet til konkurrence meget lidt stødabsorberende i skoene

hvad med løbetips med nogle løbeprogrammer kom form løb 5 km efter 4 uger

tips vis du løber indad skal du vælge en type sko , vis med meget på tæerne en anden type , løber aggressivt en anden type sko , er tynd en type sko , er du tyk en anden type løbesko

hvorfor ikke lave denne opdeling og sætte jer ind hvilken løbeskoder  passer til hvad derved enkelte og let at handle løbesko hos jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:42

Hej Kristian, Anders og tredje makker,

Tillykke med shoppen, det ser rigtig godt ud:-) Jeg vil handle hos Jer, når jeg tager mig sammen til at skifte mine løbesko ud.

Fra København N
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:00

Super flot, simpel og let overskuelig site, mit gæt er at det får folk til både at blive på sitet og komme igen.

Dog mener jeg at jeres footer er møg irriterende, den optager en masse dyrebar skærmplads som i kunne bruge på at præsentere produkter. Brugere der søger jeres kontakt information skal nok finde det hvis de leder efter det. Smid den i bunden som på mange andre sider.

Held og lykke med projektet gutter.

Mvh Mikkel.

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 22:15

Kristian Sørensen - cygnet:

Vi har diskuteret footeren en del - så godt med lidt feedback omkring den. Tror den ryger til en gang split-test når vi har fået gang i lidt flere besøgende. 

Tak for indsparket og lykønskningen.

Footeren! - syntes også det er synd at den dækker en del af selve hjemmesiden, dog tror jeg ikke i for noget ud af at vise e-handelfonden, og jeres adresse hele tiden. 

Dog syntes jeg at det med sortering med størrelser, mand og kvinde virker meget godt - den kunne man evt have en en fane ud i venstre side som følger med hele tiden? plus evt telefon nr, så man altid finder det og kan ringe.. eller hvad ved jeg. lidt som www.billigvvs.dk gør det...

Ellers syntes jeg i gør det helt rigtigt - båden man vælger vare på, den måde man kommer ind i indkøbskruven på, at der kommer en lille fane op som man kan vælge og shoppe videre eller gå til indkøbskurven. Og når du så kommer ind i indkøbskurven, er det dejligt at se i har fjernet alt støj fra siden.

Dog når du er i selve indtastnings fasen med step 1-2-3 osv. så prøvet jeg mig frem, og måske man kunne fortælle havd folk skriver fejl når de skriver noget... f.eks adresse, at man skal skrive tal foran m.m.

Et eks. er billigvoks.dk når du ser i deres step 1-2-3 står der en lille kommentar ud foran der man skal skrive - bare et indspil til bedre brugervenlighed.

Og så kan jeg godt lide at dandomain betalingsgateway ikke giver noget støj på siden heller når man skal betale... meget gennemført..

Og så kan jeg godt lide i har gjort det lidt personligt, med jer selv som løber, og billeder af jer selv i kontakt siden m.m. virker troværdig.

Hvis jeg skulle sige et lille minus ved siden, så savner jeg flere sko, flere varianter - jeg køber f.eks bare Nike løbe sko, og jeg har løbet marathon m.m. og løber bedst i disse sko, så jeg ville være en god kunde, hvis man kunne købe det mærke jeg ønkser mig.

Men alt har sin start, og der skal jo også være penge til lager af sko i alle størrelser.

Men flot siden, genneført, brugervenlighed, og troværdig.

p.s en lille ide jeg kom på, var tidligere køb, eller ekstra købt, hvis man f.eks var inde på sko, og ville købe et par sko, kunne jeg godt tænke mig at få 5 par løbe strømper med, til 50 kr. altså impuls køb på en måde.. det savner jeg lidt. men det er jo bare et mere salgs køb tricks - men det kommer nok er jeg sikker på..

Men godt gået drenge... klø på, så glæder jeg mig til at følge siden. 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:29

Held og lykke med jeres hjemmeside. Jeg er dog skuffet over at I ikke har Adidas løbesko Sad

Derudover bør I, som Mikael også skriver, ha' information om hvilke løbetyper de forskellige løbesko passer til:

Pronation
Neutral
Supination

Da det er meget vigtigt hvis man løber dagligt. I tidernes morgen da jeg begyndte at løbe, benyttede jeg mig af forkerte løbesko og i den tid havde jeg det største smerte i knæene. Så det er meget vigtigt at man får købt de rigtige slags sko. :)

Kommer snart...

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)