Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en blog..?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har nu besluttet - som så mange andre -  at lave min egen blog. Den skal primært være privat og rettet mod famillie og venner, men derfor må/skal den stadig være rigtig lækker.

Jeg har overvejet at bruge de faste blogprogrammer, men kunne sådan set godt tænke mig en der var lidt mere personlig og unik. Det jeg derfor søger er en, som kan lave en blog til mig, hvor alle de tekniske ting er på plads og jeg derefter let kan redigere i tekst, menuer, billeder mv.

Hvis der er nogen derude, som kunne tænke sig at give sig i kast med dette projekt, hvor der vil blive givet forholdsvis frie kreative tøjler, må I meget gerne melde jer og give et bud på hvordan det kunne gøres og hvad det skulle koste.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:19
Det nemmeste vil være at tage en af de blogs der findes nu, f.eks. wordpress og tilpasse med grafik og layout, så sparer man meget tid i stedet for at opfinde den forfra, hvis den ellers har den funktionalitet du efterspørger :)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:36
Klart det nemmeste og måske også nok til de behov jeg har når det kommer til stykket.

Nu er jeg, for at sige det pænt, ikke ret meget inde i termer som ''webhosting'', ''webhoteller'', ''ftp'' osv. derfor ville jeg blive meget glad hvis du eller en anden kunne komme med en lille guide til hvordan jeg kommer fra a-b. Dvs. hvordan jeg skal gøre mht. køb af domæne, uploading af det jeg laver i wordpress, så jeg i sidste ende har min lille blog klappet og klar på nettet og med mulighed for løbende udbygning og korrektioner osv.

På forhånd tak for hjælpen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:31
Hej.

Jeg kan godt hjælpe dig med at opsætte en blog, og har du endnu ikke et webhotel/domæne kan jeg godt oprette et til dig - til en yderst god pris. Jeg kan finde noget opensource, foretrækker selv wordpress, som jeg så kan sætte op for dig. Jeg har faktisk lige hjulpet denne amino med sin blog: www.atila.biz - som også er sat op vha. wordpress.

Send mig meget gerne en mail på jesper@qtag.dk - så finder vi ud af noget.

// Jesper Skov

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:46
Du skal huske at, selv efter din blog er kommet op, vil der løbende opstå situation er, hvor der skal rettes timg, softwaren skal opdateres osv. Hvis du selv er meget lidt teknisk kyndig, bør du derfor aslliere dig med en, som løbende kan hjælpe dig med de ting. Særligt er det yderst vigtigt at softwaren holdes opdateret, da de fleste blog- og forum-software pakker har det med at blive ramt af sikkerhedshuller ind imellem - hulller der som regel lukkes hurtigt, men KUN hvis man opdaterer systemet.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)