Hej Aminoer Jeg er netop blevet medlem af amino.dk, fordi jeg gerne vil lære lidt mere om, hvordan jeg kan forbedre min blog www.janedoescph.dk og dermed få flere besøgende, mere deltagende besøgende og måske på sigt skabe en base for en egentlig portal. Bloggen handler om studierabatter, kulturelle oplevelser til nedsat pris og generelt ting, der kan gøre det lidt sjovere at være studerende med et begrænset budget. Jeg kunne godt tænke mig at finde et andet domænenavn til min side, for at folk lettere kan afkode, hvad den handler om og så den bliver lettere at sprede kendskabet til. Jeg har kigget på studierabat.dk eller studierabatten.dk, men de er desværre begge optagede. Jeg kunne derfor rigtig godt bruge lidt sparring til, hvad jeg kunne kalde min side og/eller om jeg på en eller anden måde kan få fat i studierabat.dk, der pt. "kun" bruges som reklameside. Jeg håber, at I kan se pointen i min idé og har lyst til at hjælpe mig videre som blogger-iværksætter. På forhånd mange tak for jeres hjælp og indspark. Med venlig hilsen Jane Doe |
Velkommen til! ,-)
Hvor længe har du været igang med bloggen? Der er jo masser af kvalitets content - godt arbejde!
En visuel opdatring og et godt navn ville nok gøre underværker.
Og så kunne du eventuelt begynde at undersøge hvordan du sikrer dig en bedre placering i en google search. Eventuelt kan du starte med at læse lidt her på amino.dk under http://www.amino.dk/forums/14500.aspx