Hvis du er dygtig til at programmere, og gerne vil være selvstændig, sådan du vil yde en arbejds-indsats for at lykkes, men ikke har penge at skyde ind, eller ikke ønsker at satse andet end din tid og arbejds-evner, kan du være den helt rette partner for mig, måske sammen med flere andre, som gerne vil være selvstændige, og opbygge egen ny media-virksomhed?
Jeg mener og oplever, at de samlede danske nyhedsmedier helt ekstremt forsømmer mange af deres opgaver med, at de giver plads til borgeres egne historier og nyheder, oplysende og efterlysende indhold, samt er alt for dårlige på mange andre områder. Derfor brænder jeg for at forsøge skabe et nyt medie på Internettet, der servicere borgerne bedst muligt, sådan enhver - grats - kan få bragt seriøst og rimeligt indhold, nærmest hvad end det handler om, blot det ikke er bevidst og urimeligt skadende eller generende for andre.
Naturligvis har jeg tænkt over, hvordan virksomheden skal skabe omsætning og overskud. Denne del bekymrer mig intet, tværtimod - tror jeg på et meget stort økonomisk potentioale. Kh Johnny Johnny Lauritsen E-mail: uholdet@yahoo.dk Århus
|
Hvorfor skreiver du ikke bare at du søger en programmør og han ikke får noget for det inden det generer et ovérskud?