Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør, partner(e) søges til egen virksomhed

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 05:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er dygtig til at programmere, og gerne vil være selvstændig, sådan du vil yde

en arbejds-indsats for at lykkes, men ikke har penge at skyde ind, eller ikke ønsker at satse

andet end din tid og arbejds-evner, kan du være den helt rette partner for mig, måske sammen

med flere andre, som gerne vil være selvstændige, og opbygge egen ny media-virksomhed?

Jeg mener og oplever, at de samlede danske nyhedsmedier helt ekstremt forsømmer

mange af deres opgaver med, at de giver plads til borgeres egne historier og nyheder,

oplysende og efterlysende indhold, samt er alt for dårlige på mange andre områder.

Derfor brænder jeg for at forsøge skabe et nyt medie på Internettet, der servicere borgerne

bedst muligt, sådan enhver - grats - kan få bragt seriøst og rimeligt indhold, nærmest hvad

end det handler om, blot det ikke er bevidst og urimeligt skadende eller generende for andre.

Naturligvis har jeg tænkt over, hvordan virksomheden skal skabe omsætning og overskud. Denne

del bekymrer mig intet, tværtimod - tror jeg på et meget stort økonomisk potentioale.

Kh

Johnny

Johnny Lauritsen

E-mail: uholdet@yahoo.dk

Århus

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 05:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor skreiver du ikke bare at du søger en programmør og han ikke får noget for det inden det generer et ovérskud?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 06:20

Web-siden.dk:

Hvorfor skreiver du ikke bare at du søger en programmør og han ikke får noget for det inden det generer et ovérskud?

Det skriver han jo sådan set også.... Det ville måske være meget rart, hvis der stod noget om hvad han selv kan bidrage med til projektet...... Men derudover er der ikke så meget at brokke sig over ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 06:28

Yes

Tilmeldt 5. Mar 08
Skrevet kl. 04:37

Jeg er jo åben overfor at partnere, som kan programere sitet til at fungere, får med-ejerskab af tiltaget, eller af virksomheden, hvorfor det jo nødvendigvis ikke behøver give overskud, før der er tjent penge på indsatsen.

Hmm, hvis man er ærlig og fair, sådan som bl.a. jeg mener at være det, kan det åbenbart være nødvendigt at skrive mere præcist, hvad man mener, sorry.

Jeg mener, at jeg har fundet på et godt koncept, eller jeg har en rigtig god ide, hvis ellers jeg kan finde de rette folk at samarbejde med. For at lave et tiltag, ala. jeg tænker det, kræver det naturligvis, at jeg medvirker og deltager, sådan det rimeligt bliver, som jeg har tænkt det. Det er en stor "mundfuld" for mig at forklare mere præcist, hvordan jeg mener, det skal gøres, samt forklare hvorfor, at jeg har et anderledes og bedre koncept.

Er folk seriøst interesserede, forventer jeg, at jeg kontaktes for yderligere samtale mv..

Kh

Johnny

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:20

johnnylauritsen:
Jeg mener, at jeg har fundet på et godt koncept, eller jeg har en rigtig god ide, hvis ellers jeg kan finde de rette folk at samarbejde med. For at lave et tiltag, ala. jeg tænker det, kræver det naturligvis, at jeg medvirker og deltager, sådan det rimeligt bliver, som jeg har tænkt det. Det er en stor "mundfuld" for mig at forklare mere præcist, hvordan jeg mener, det skal gøres, samt forklare hvorfor, at jeg har et anderledes og bedre koncept.

Fint nok men hvilken del kan du bidrage med ? Salg - markedsføring eller hvad ?

/allan

Tilmeldt 5. Mar 08
Skrevet kl. 02:43

Hej Allan. Jeg vil hjælpe med alt, jeg evner og orker, herunder salg og markedsføring!

Det kommer til at tage ekstremt meget tid og enerig, for at lykkes med min ide. Jeg vil give

fuldt ud, hvad jeg overhovedet kan, for at lykkes. Det kan ikke være anderledes, hvis/når

jeg ikke har rigtigt mange penge at satse.

Kh

Johnny

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:11

johnnylauritsen:

Hej Allan. Jeg vil hjælpe med alt, jeg evner og orker, herunder salg og markedsføring!

Det kommer til at tage ekstremt meget tid og enerig, for at lykkes med min ide. Jeg vil give

fuldt ud, hvad jeg overhovedet kan, for at lykkes. Det kan ikke være anderledes, hvis/når

jeg ikke har rigtigt mange penge at satse.

Kh

Johnny

Hej Johnny,

Hvis du ikke har andet at byde ind med end en "forhåbentlig" god idé, så er det lidt det samme som at søge efter en murer, som vil bygge dig et gratis hus og tilbyde ham halvdelen af salgsprisen - hvis du får det solgt.

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 05:10

Nicolaj Thomasen:

Hej Johnny,

Hvis du ikke har andet at byde ind med end en "forhåbentlig" god idé, så er det lidt det samme som at søge efter en murer, som vil bygge dig et gratis hus og tilbyde ham halvdelen af salgsprisen - hvis du får det solgt.

/Nicolaj

Men hvis du nu skyder ind med grund, materialer, kolde cola'er og pizza, så er det vel ikke så ringe?

Men bestemt ville det da være fint at vide lidt om forretningskonceptet her, og hvorfor vores ven Johnny ikke blot installerer en WordPress blog og så kan folk jo banke de nyeste nyheder ind.

Med lidt google ads som garniture kan der vel også tjenes lidt penge på det, selv om reklamer skræmmer kunderne væk.

- pwe

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)