Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-pusher online eller hardback?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Nu er jeg ung iværksætter og vil gerne have e-pusher, men har ikke super mange penge. 

Er villig til at købe den noget dyre version i PDF, men kan en Hardback ikke næsten være ligeså god? Hvis man tænker penge mæssigt? 

Ville gerne bruge mine penge på nye vare og PBS, men så ville jeg gerne spare lidt, men hvad er jeres menning?

Skal jeg købe Hardback eller den online i PDF? 

Mvh Lasse

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 16:15

Hej Lasse.

Hvis du ikke har et voldsomt budget til at købe E-pusher, vil jeg anbefale dig at spørge efter bogen på det lokale bibliotek. Såfremt de ikke har bogen der, kan du muligvis få dem til at bestille dem.

Det ville være en start. Men jo, der er lidt forskel på online og offline-versionen. Online-versionen indeholder bl.a. links til videoer og en del nyere materiale end offline-versionen.

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 16:20

Hej Lasse,

Jeg ville klart vælge PDf udgaven!

Mens du læser den, er der hele vejen igennem meget brugbare links til eks. websider, og specielt til Martins videos...

Per Ahm

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:28

PDF-udgaven er også en nyere udgave af bogen, så der vil alt andet lige være små forbedringer i forhold til den udgave, der ligger til grund for papirudgaven.

Som tidligere foreslået, så gå på biblioteket og lån papirudgaven. Så kan du bagefter vurdere, om du vil bruge penge på PDF-udgaven.

Mvh.

Jakob

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 16:28

Hvis du har lyst til paperback versionen, kan du også købe amino plus, så får du den gratis :-)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:30

Mathias Bak:

Hvis du har lyst til paperback versionen, kan du også købe amino plus, så får du den gratis :-)

Har jeg tænk meget på, men ville hellere bruge min penge på PDF udgaven hvis den er det værd :)

Mvh Lasse

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:48

Hvorfor henter du ikke light udgaven af e-versionen og låner den fysiske udgave på biblioteket? Så kan du selv vurdere hvilken udgave er den rigtige for dig...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)