Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgaver inden for kontor/ administration

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false ES X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej

Jeg er en frisk mand på 43 år. Jeg bor i sydspanien, som jeg har gjort i 8 år nu.

Jeg søger en person eller et firma, som har brug for en freelance medarbejder til udfører opgaver inden for kontor/ administration, opdatering af hjemmeside eller servicere kunder per telefon. Noget i den stil, arbejde som kan klares hjemmefra, per telefon, email og live chat.

Mine erfaringer rækker lige fra at have været sælger og senere salgs chef, til også have fuld fortrolighed inden for administrativt arbejde – og jeg har også opbygget en god erfaring mht styring af hjemmesider, dog ikke programmering osv.

Verden er jo ganske lille i disse moderne tider og det er lige så nemt at få oprettet f.eks et dansk telefon nummer, som kan svares hernede fra.

Jeg er meget åben for mulighederne og lønnen kan vi snakke om, og om hvordan den eventuelt kan sættes sammen. Ren provision har dog ikke interesse.

Jeg håber at hører fra nogen af jer Aminoer.

Venligst

Jes

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:49

Jeg er da umiddelbart interesseret - kan du fortælle lidt mere over en pb hvad jobbet går ud på... :-)

Mona

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 17:23

Mona kristensen:

Jeg er da umiddelbart interesseret - kan du fortælle lidt mere over en pb hvad jobbet går ud på... :-)

Mona

Hej Mona

Det var nu mig der søgte! Jeg har ikke noget arbejde at tilbyde

Venligst
Jes

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:29

hehe.. Ja det er rigtigt... :-) det var ikke her jeg skulle skrive... ! sorry

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 13:37

Hej Jes.
Du skriver at du har amdinistrative kompetancer? Hvilke kompetancer ? :)

Hvilke kvalifikationer har du, Samt hvad er din erfaring med salg og alt det andet.

Jeg har netop startet et firma med udsigt til over 200.000kr omsætning det første år.
Jeg ejer et mindre Agency, er samarbejds partner med en dansker i Kina. Jeg står og skal til at importerer vil i Kina, fra forholdsvis Frankrig og Spanien.

Hva tænker du når du siger løn? Hvilket prisleje er vi oppe i, og hvad tænker du mere konkret.

Mvh
Steffen

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 14:30

Hej Steffen

Tak for din henvendelse.

Den korte udgave af mine kompentancer er: Jeg er udlært på kontor/ lager. Jeg har arbejdet som sælger igennem mange år og var i en årrække Key Account Manager for en større legetøjsgrossit før jeg flyttede til Spanien.

Der er vel ikke rigtig nogle administrative opgaver jeg ikke kan klare, dog er bogføring kun på et begrænset niveau.

Når jeg taler løn, så er udgifterne hernede ikke som i Danmark, og jeg kan sagtens godt leve med en mindre fast løn, som kan kombineres med en procentdel af omsætningen eller en bonus ordning. Men generelt er jeg rimelig fleksibel.

Du kan evt kontakte direkte på PB eller min mail marbellafullhouse@gmail.com

Venligst
Jes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)