Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog Vs. Seo

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder lige og tænker på om der findes en blog der beder end alle andre når det drejer sig om at blogge for at komme frem i Google.

Der findes jo et hav af sider hvor man kan starte med at blogge. Tv2, Google, Urban, o.s.v.

Men hvem er det bedst at blogge hos? Wink

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:20

Jeg ved ikke hvilken, af den type blogs, der er bedst. Men jeg vil foreslår dig at oprette din egen blog, på dit eget webhotel. Det er ikke gratis, men kan oprettes for under 200 kr. og med en månedlig pris på under 10 kr.

Dermed er du ikke begrænset af de forskellige sider, hvor du kan få tildelt en blog. Du kan finde en række hjemmeside løsninger på min webside. Her kan du bl.a. se prisen, men også om der tilbyedes 1-klik installation, hvilket er relevant hvis du ikke kan installere en blog selv. Har du helt styr på dette, så foreslår jeg min webhotel oversigt istedet, som indeholder flere oplysninger om webhotellerne.

Bemærk at jeg ikke har alle danske udbydere med i oversigten. Der findes et hav af danske udbydere, men du finder nogle meget billige løsninger i min oversigt ;-)

Som blog foreslår jeg iøvrigt Wordpress, hvilket er en god blogplatform, og den er så udbredt, at du let finder hjælp på nettet.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:07

Gratis blog:

Blogger: http://blogspot.com

Men køb dit eget domæne og installer Wordpress, det er klart den bedste blog på markedet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)