Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De fedeste produkter - skal distribueres - men hvor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften folkens,

Lige ganske kort fortalt - så har jeg en længere periode anskaffet mig en del gode kontakter hvilket betyder, jeg får suveræn gode produkter præsenteret og tilbudt hver evig eneste dag - før de kommer ud i Danmark f.eks.

Af og til køber jeg noget hjem og sælger enkeltvis - på forskellige sites (trendsales osv) men resten af tiden går det her til spilde... Og er det nu dumt.

Vi taler om produkter i tekstil og modebranchen. Gode mærker, og som regel til helt gode priser.

Det mit spørgsmål drejer sig om, er om der er nogen der har gode ideer til hvor produkterne skal sælges; Via egen webshop (retail) videre b2b eller hvad synes i?

Svært at få formuleret mit egentlige spørgsmål ned. Jeg mangler bare super gode ideer til distribuering af tøj og tekstil varer - gerne tænkt lidt alternativt!

Gode råd modtages med kyshånd :-) 

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 00:21

Hej Navnebror.

Vi har talt sammen tidligere omkring opkøb og salg af forskellige partier. Og min vudering er at du har enormt mange spændende produkter.

Jeg har et enormt netværk som godt kunne have interesse i netop dine varer, det er både større og mindre forretningere. Hvis seriøsiteten, kvaliteten og priserne er i top, så kan vi nå rigtig bredt ud.

Det kunne være en mulighed for dig, at samarbejde med mig omkring afsættelse af produkterne. Jeg mener selv jeg efterhånden har kunder til alle slags produkter.

Du har vidst mine kontaktoplysninger, ellers finder du dem på min side (se link).

- Rasmus Nielsen

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 00:26

Fint nok du skriver igen Rasmus, men nu var det ideer jeg søgte.

.. Og uden at komme for meget ind på det her på amino, synes jeg der er lidt forskellige ting der virker lidt underligt med dig - blandt andet at du har adskillige amino profiler.

Men lad os tage den uden for åben debat, ingen grund til at tage diskusionen i et åbent forum! 

Andre ideer venner?

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 00:31

RasmusLykke:

Fint nok du skriver igen Rasmus, men nu var det ideer jeg søgte.

.. Og uden at komme for meget ind på det her på amino, synes jeg der er lidt forskellige ting der virker lidt underligt med dig - blandt andet at du har adskillige amino profiler.

Men lad os tage den uden for åben debat, ingen grund til at tage diskusionen i et åbent forum! 

Andre ideer venner?

Ja netop, idéer.

Jeg synes da selv det kunne være en idé at smide nogen tilbud til mig, hvis du vil af med dine produkter.

Men en god idé vil da være og lave mit arbejde om, nemlig selv at skaffe netværket Wink

Det er korrekt jeg har haft en anden profil herinde, men min tidligere makker har også haft adgang til denne, og derfor valgte jeg og ''starte på en frisk'', og lave en ny profil herinde - Håber da det er i orden.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 00:35

Okay - bare underligt at når man så skriver frem og tilbage med dig 3-4 gange på samme aften, at svaret så kommer fra 2 profiler, selvom du siger du er startet fra en fresh..

Men hey - vil ikke tage den her - det var også blot en lille ting af mit helhedsbillede og de informationer jeg har fået fra mit netværk.

Du kan skrive en PM hvis det er noget ik - godaften :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)