Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kahkow.dk - min kammerats webbutik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

En af mine kammerater har en webshop hvor han sælger noget så sjældent som frisk håndlavet chokolade. (Stort set al chokolade i DK er fremstillet ved brug af maskiner af en eller anden art).

Af en eller anden grund er han ikke til at drive ind på amino (eller også skjuler han det for mig ved at have et hemmeligt brugernavn).

Ihvertfald så har han denne hjemmeside/webshop, og det kunne være interessant med jeres feedback :)

http://www.kahkow.dk

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:19

Hej

Nu elsker jeg chokolade så jeg synes at inititavit er godt.

Men jeg mangler altså at se hvad og hvor meget jeg kan købe på hjemmesiden

MvhCaspar

Ps. Han burde finde et sortiment som man kan vælge udfra

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:20

Damn en lækker side!!

Flot design, og informationer der er simple og lette at forstå... Du må endelig rose ham - hvis altså han ikke selv læser med fra sidelinien.... Ha ha..

Man bliver jo helt fristet............ Stick out tongue

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:23

Sidens design superflot , det kan du være stolt af.Smile

Der mangler dog lidt flere lærkerier eksempler , der er kun forside billedet af chokolade , man kan jo tror man får det samme hele året og det er jo lidt kedeligt i længden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:22

Hej Sønderjyden

Der er slet ikke noget tvivl om at chokolade er godt og at der bliver spist alt alt for meget dårligt chokolade - men søger man lidt på nettet eller ser sig lidt for, når man handler ind, så vil man hurtig se at der fremstilles masser af god chokolade i Danmark.

Der er heller ikke nogen tvivl om at der bliver solgt alt alt for meget chokolade med prædikatet 'kvalitet', specielt på nettet, selv om at der reel er tale om dårlig kvalitet - hvad er kvalitet?

Det jeg mangler på¨jeres side er hvad, hvor og hvordan og ikke mindst jeres holdning til hvad kvalitet er.

Jeg kan ikke finde noget som helst om hvilke råvarer der anvendes, hvor chokoladen kommer fra eller hvem der producere den og ikke mindst under hvilke forhold den produceres. 

Det vil oppe jeres side gevaldig, hvis disse informationer kom på og vil understrege jeres seriøsitet. Nu har jeg ikke smagt jeres chokolade men hvis den er så god som i antyder ja så brude der jo ikke være noget problem i at oplyse alt om jeres chokolade.

Jeg må jo erkende at jeg efterhånden også har lidt erfaring omkring cacaobønner og behandlingen af disse.

En person som jeg har stor respekt for indenfor chokolade er Peter Beier (http://www.peterbeierchokolade.dk/) hvor han har taget det fulde skridt  i relation til kvalitet og købt sin egen plantage for at have den fulde kontrol men også for at kunne dokumentere hvad, hvor og hvordan.

Håber at i kan bruge ovenstående til noget.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)