Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Absolut billigste løsning på Webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Er blevet lidt skræmt af at høre priser på webshops der løber op i 20.000 kr.

Jeg vil som alle andre meget gerne skære ned på udgifterne i starter, og søger derfor den billigste løsning på en proffesionel webshop.

Min side skal designmæssigt og "faneblads" mæssigt bygges op som siden www.ziinga.dk

Min Webshop skal indeholde 10x forskellige pakkeløsninger, og derudover mulighed for at abbonnere på produkterne.

Betalingsmetoderne skal selvfølgelig være betalingskort, og et kæmpe plus ville være hvis mobilbetaling også var en mulighed.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med, hvordan en sådan side billigst muligt bliver sammensat?

Mvh. Kristoffer Lebech

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:37

Din udfordring kommer nok til at ligge i "abonnere på produkterne". De fleste shops indeholder ikke funktionalitet til at lave månedlige betalinger (dette ligger typisk i betalingsgatewayen da det er dem der evt. opbevarer kreditkort oplysningerne).

Bemærk også at der er et loft på mobilbetalinger hvilket vil sige at dine produkter ikke kan være så dyre.

Uden abonnementsdelen kan vi lave en professionel køreklar shop til 9.995,- inkl. hosting og betalingsgateway første år til 9.995,-. 

http://getashop.dk/

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 19:45

Hej Kristoffer,

Vi har allerede tilbudt at komme med et uforpligtende tilbud på din ønskede webshop i en anden tråd, så det vil jeg undlade at komme med her også.

Men 20.000,- synes at være en fair pris i forhold til de konkrete funktioner, du efterspørger i webshoppen. Som Rasmus skriver, så er specielt "abonnement" på produkter ikke normalt standard i de fleste platforme.

Men prøv at lægge en opgave ud på Amino Freelancer. Der får du tilbud fra mange studerende m.v. også, hvorfor du måske kan få et tilbud som passer dit budget mere.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:00

Lige af nysgerrighed.... Hvor meget ville det cirka koste, at få lavet en abonnementsløsning for en webshop?

Altså noget ordentligt og ikke et eller andet skrammel.....

P.S.... Undskyld jeg rider med på den her tråd.... Men det er vel relevant nok for trådstarter at vide :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:15
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 20:15

Prøv at kigge www.web-siden.dk og evt referencer, se om det er det du  søger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:50

Rasmus Lindgren:

Man kan få følgende kommercielle plugin til Magento, men det er ikke noget vi har prøvet i min virksomhed:

http://ecommerce.aheadworks.com/subscriptions-and-recurring-payments.html

Jeg har også hørt om dette før, men har aldrig hørt om nogen der har brugt det. Er der nogen her på Amino der kender til dette eller et andet fungerende abonnementsmodul til Magento? 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:41

Thomas Pedersen:

Rasmus Lindgren:

Man kan få følgende kommercielle plugin til Magento, men det er ikke noget vi har prøvet i min virksomhed:

http://ecommerce.aheadworks.com/subscriptions-and-recurring-payments.html

Jeg har også hørt om dette før, men har aldrig hørt om nogen der har brugt det. Er der nogen her på Amino der kender til dette eller et andet fungerende abonnementsmodul til Magento? 

Vi har én kunde som har brugt en del tid på det modul.

-Jeg har ikke selv prøvet det desværre, men kan konstarere at det tog ca. 6 måneder for AW at lave et proof-of-concept til vores kunde.

Dog plejer AheadWorks moduler at være at fornuftig kvalitet, så jeg ville godt turde benytte det hvis det var mig.

(forudsat at AW kan fremvise et par referencer på det)

/dns

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)