Hej alle!
Er blevet lidt skræmt af at høre priser på webshops der løber op i 20.000 kr. Jeg vil som alle andre meget gerne skære ned på udgifterne i starter, og søger derfor den billigste løsning på en proffesionel webshop. Min side skal designmæssigt og "faneblads" mæssigt bygges op som siden www.ziinga.dk Min Webshop skal indeholde 10x forskellige pakkeløsninger, og derudover mulighed for at abbonnere på produkterne. Betalingsmetoderne skal selvfølgelig være betalingskort, og et kæmpe plus ville være hvis mobilbetaling også var en mulighed. Håber der er nogen der kan hjælpe mig med, hvordan en sådan side billigst muligt bliver sammensat?
Mvh. Kristoffer Lebech |
Din udfordring kommer nok til at ligge i "abonnere på produkterne". De fleste shops indeholder ikke funktionalitet til at lave månedlige betalinger (dette ligger typisk i betalingsgatewayen da det er dem der evt. opbevarer kreditkort oplysningerne).
Bemærk også at der er et loft på mobilbetalinger hvilket vil sige at dine produkter ikke kan være så dyre.
Uden abonnementsdelen kan vi lave en professionel køreklar shop til 9.995,- inkl. hosting og betalingsgateway første år til 9.995,-.