Jeg investerer gennem Nordnet, og derfor har jeg mulighed for at give bekendte et særlig godt introduktionstilbud: du får aktier for ca. 200 kr. (2 aktier i DSV) samt bogen "En smartere opsparing" (værdi ca. 249 kr.), uden at betale en krone. Det koster ikke noget at have et depot hos Nordnet.
For at du kan få tilbuddet, skal du tilmelde dig ved hjælp af dette link
Dette er 200 kroner mere, end hvis du tilmelder dig normalt. Jeg modtager selv 200 kroner.
Det var lige før jeg håbede på en undtagelse, taget i betragtning den gode stil der blev lagt for dagen i form af at han rent faktisk gjorde opmærksom på egen kommision !!! :-)
Det var lige før jeg håbede på en undtagelse, taget i betragtning den gode stil der blev lagt for dagen i form af at han rent faktisk gjorde opmærksom på egen kommision !!! :-)
Jeg kan sikkert også finde ting jeg ville rose i høje vendinger overfor 50.000+ brugere hvis jeg fik 200 kroner for hver enkelt af dem der "gik i fælden".
Jeg kan sikkert også finde ting jeg ville rose i høje vendinger overfor 50.000+ brugere hvis jeg fik 200 kroner for hver enkelt af dem der "gik i fælden".
Det er ganske enkelt ikke meningen med Amino.
........ yes yes, synes ikke lige dette er tilfældet.
Ja det var bestemt en god måde at gøre det på. Men det spreder sig som ukrudt det skidt og vi har ikke brug for mere støj på Amino.