Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan søgeoptimere Oscommerce shop

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op en gang rod jeg skriver, håber der er nogen som bare kan finde lidt hoved og hale i det. (Til gengæld gik det herre stærkt) :D

Jimmy

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:10

Dimsedut:

Hold da op en gang rod jeg skriver, håber der er nogen som bare kan finde lidt hoved og hale i det. (Til gengæld gik det herre stærkt) :D

Det var da ikke så galt. Jeg synes da, at pointerne var nogenlunde klare.

Selv bed jeg naturligvis mest mærke i (helt uden egeninteresse), at du anbefaler folk at købe sig til SEO-hjælp. Wink

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 14:45

Dimsedut:

Frank Hellerup Madsen:
Oscommerce har nemlig potentiale for at blive noget af det værste, hvad angår duplicate content i en webshop.

Sludder; osCommerce laver stort set ikke mere SEO kludder end andre shopsystemer. Tværtimod har det nogle kæmpe fordele.

Det er helt korrekt at osCommerce er rigtig glad for sessions id´er..dette kan du dog slå fra i administrationen (på 99% af alle osc shops).

Få installeret muligheden for selv at skrive dine url adresser, underordnet om det er EZ sider, kategorier eller produkter. Sørg for samtidig at få en advarsel hvis du prøver at generere samme url 2 gange.

Jimmy

Hej Jimmy

er dette et godt modul mht  seo ? :

HeaderTags_SEO_V_3.2.3

Hvilke moduler har du benyttet ?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 20:22

KomsiKomsa.dk:

er dette et godt modul mht  seo ? :

HeaderTags_SEO_V_3.2.3

Ja, her er nogle fornuftige funktioner, hvis jeg var dig, så ville jeg dog hellere beslutte mig for hvad det er jeg vil rette/ændre, og så finde et modul som passer til nettop det.

Husk på at der er rigtig mange versioner af oscommerce, for ikke at snakke om derivater heraf, så moduler og contributions kan drille.

KomsiKomsa.dk:
Hvilke moduler har du benyttet ?

Jeg får stort set næsten alt mit hardcoded, bruger jeg moduler er det kun for at få lettere adgang til scripts, for derefter at få resten kodet selv

Jimmy

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)