Oscommerce har nemlig potentiale for at blive noget af det værste, hvad angår duplicate content i en webshop.
Sludder; osCommerce laver stort set ikke mere SEO kludder end andre shopsystemer. Tværtimod har det nogle kæmpe fordele.
Det er helt korrekt at osCommerce er rigtig glad for sessions id´er..dette kan du dog slå fra i administrationen (på 99% af alle osc shops).
Få installeret muligheden for selv at skrive dine url adresser, underordnet om det er EZ sider, kategorier eller produkter. Sørg for samtidig at få en advarsel hvis du prøver at generere samme url 2 gange.
Ja, her er nogle fornuftige funktioner, hvis jeg var dig, så ville jeg dog hellere beslutte mig for hvad det er jeg vil rette/ændre, og så finde et modul som passer til nettop det.
Husk på at der er rigtig mange versioner af oscommerce, for ikke at snakke om derivater heraf, så moduler og contributions kan drille.
KomsiKomsa.dk:
Hvilke moduler har du benyttet ?
Jeg får stort set næsten alt mit hardcoded, bruger jeg moduler er det kun for at få lettere adgang til scripts, for derefter at få resten kodet selv