hej.
ville også klart sige få det Google Adwords væk, det ser hverken godt eller prof ud.
Det første jeg testede da jeg var inde på din shop var, hvor hurtigt kan jeg gennemføre et køb. hvorfor skal jeg igennem 6 ´moduler´ før jeg kan købe ? på mit site har jeg 4 pt og det bliver lavet om til 1-2 stk. på sigt.
Når jeg trykker på et nyt emne fx tilbehøre, så kommer billedet i toppen noget tid efter alt alt det andet, det er lidt øv at se på. ( kan se at det er over hele linien at det med billederne driller lidt. jeg køre safari på min mac )
evt så fly jeres tilmedling af nyhedsbrev, så det ligger under indkøbskurven ude i siden hvor der er god plads, i stedet for i bunden hvor folk ikke ser det.
Jeg syntes det er lidt misvisende at jeg skal betale et Levering og Håndteringsgebyr - Gebyr på 118 kr ( det kan godt være det bare er mig men der stod jeg af og forlod shoppen, det ville en rigtig kunde måske også gøre )
Jeg syntes det er fedt at man tydeligt kan se hvad for nogle betalings kort i tager imod. og siden virker meget overskuelige. jeg kan nemt finde det jeg skal bruge.
Håber at i kan bruge de ting jeg er kommet med til noget ;-)
ha en god aften
Hilsen
Mick