Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Astcon Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har lavet vores første webshop med IP telefoner. - www.astcon.dk

Vi har brugt meget tid på at gøre siden optima.

Men hvad synes du mangler ?

ASTCON.DK Forhandler af IPtelefoner

Dansk forhandler af IPtelefoner. Snom300 Snom320 Snom 360 Snom M3 M9 Tilbehør
Astcon.dk forhandler også headset Jabra GN 2000 Jabra GN 2100 Jabra GN 2400 Jabra GN 9120

Freelance konsulent: Claus Lavdal

Speciale: Virksomheds start, Interim Management, projektledelse, coaching

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:35

Øhh, start med at fjerne de Google Adwords, hvorfor vil I dog henvise til konkurrenter?

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:03

hej.

ville også klart sige få det Google Adwords væk, det ser hverken godt eller prof ud.

Det første jeg testede da jeg var inde på din shop var, hvor hurtigt kan jeg gennemføre et køb. hvorfor skal jeg igennem 6 ´moduler´ før jeg kan købe ? på mit site har jeg 4 pt og det bliver lavet om til 1-2 stk. på sigt.

Når jeg trykker på et nyt emne fx tilbehøre, så kommer billedet i toppen noget tid efter alt alt det andet, det er lidt øv at se på. ( kan se at det er over hele linien at det med billederne driller lidt. jeg køre safari på min mac )

evt så fly jeres tilmedling af nyhedsbrev, så det ligger under indkøbskurven ude i siden hvor der er god plads, i stedet for i bunden hvor folk ikke ser det.

Jeg syntes det er lidt misvisende at jeg skal betale et Levering og Håndteringsgebyr - Gebyr på 118 kr ( det kan godt være det bare er mig men der stod jeg af og forlod shoppen, det ville en rigtig kunde måske også gøre )

Jeg syntes det er fedt at man tydeligt kan se hvad for nogle betalings kort i tager imod. og siden virker meget overskuelige. jeg kan nemt finde det jeg skal bruge.

Håber at i kan bruge de ting jeg er kommet med til noget ;-)

ha en god aften

Hilsen

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 09
Fra  Astcon Skrevet kl. 22:04

Tak for input.

Ang. adsense har vi forsøgt at fjerne direkte konkurrenter. Hvis bare kunderne dog vægte dem så højt som jer - Så vil vi formentlig tjene mange penge på dem :-)

Grunden til at de er der, er et forsøg på at tilbyde relevante links til andre i branchen, som kan gøre vores side mere relevant - er det naivt?

Ang. fragt overvejer vi at tilbyde det gratis. God reklame - men tænker at det vil svække vores konkurrenceevne -  Så hvad virker bedst - gratis fragt - eller lave produkt priser?

Denne strategi kunne måske også have indflydelse på, om man vil benytte sig af diverse pris guides ala pricerunner ol..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:36

clav:
Grunden til at de er der, er et forsøg på at tilbyde relevante links til andre i branchen, som kan gøre vores side mere relevant - er det naivt?

Ja. Beslut jer for om I vil tjene penge på shoppen eller på adSense. I kan ikke gøre begge dele.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:47

Hejsa.

Som mange andre vil jeg absolut heller ikke have de reklamer. For mig ikke fordi jeg vil lede efter en anden leveradører af telefoni, men simpelthen fordi det virker useriøst - Beslut jer for om i vil tjene penge på adsene, eller på jeres salg af iptelefoner, begge ting er for mig at se en dum idé.

Selve designet er meget kedeligt, og virker ikke ret seriøst. Jeg føler bl.a. der mangler noget ''fyld'' i venstre side på din forside - Her er forbrugeren van til der f.eks. ligger en kategori oversigt, eller informationer om firmaet.
Hvis det var mig vil jeg flytte vareoversigten ned i en boks i venstre side, og smide informationer omkring firmaet op i bjælken i toppen (der hvor I i dag har varene).

Flyt betalingsmulighederne op i toppen.

Og sidst, som en anden bruger nævner. Når man vil købe et produkt, skal man igennem utrolig mange punkter, ændre det hvis muligt.

Jeg håber du kunne bruge ovenstående - Med lidt ændringer kan i få en fin hjemmeside! Smile

Handel med varepartier via Trademen

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 23:23

Hvorfor gratis fragt ? hos os har vi valgt at sige okay alle pakker under 600 kr koster 45 kr og alt over 600 bliver sendt gratis. Men syntes da i skulle lave en pakke aftale med post dk evt ;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 09
Fra  Astcon Skrevet kl. 23:32

det lyder som den helt rigtige model mht. fragt.

Tilbage til regnearket  :-)

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:47

Hejsa

Hvorfor GRATIS fragt

jeg kan ikke finde ham som kan lave fragten gratis for mig

og mon ikke også de fleste kunder ved at post danmark eller

fragtmanden ikke kører uden at få mønt.

Fragten som kunden betaler skal dække de omkostninger der er

Pakkegebyr er noget som man skulle tro at Danske Bank havde opfundet

helt ærligt hvis man har en webshop så er det vel logisk at alle varer som

sælges skal pakkes.

Fjern alle tillæg og sæt prisen derefter og få kunden til at betale fragten

Mener også at ordet GEBYR er et negativt ord,

monse

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 23:51
  1. Nogle få tekster ville gøre det indlysende at det er IP telefoni vi snakker om
  2. Lidt mindre rammer/billeder i menuerne som viser jeres varer - gør siden overskuelig
  3. Hvad er det især I kan tilbyde - præsentationer m.m ? 

det gode er .

1. Enkelt og pænt design og overskuelig side
  2. siden ser unik og designet til jeres virksomhed 
  3. Billeder er skarpe selvom det måske medfører en lidt sløv side at browse 
  4. Gode kontraster

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)