Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik over Wordpress-blog??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér!

Jeg står her og ønsker at få besvaret et lille spørgsmål?

Jeg har nu startet min egen blog og er så ny som man kan blive i Wordpress. jeg har dog siddet i nogen timer og prøvet mig frem, tema, plugin, indlæg etc. Dog kan jeg ikke finde nogen statistik over hvem der besøger min side.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan jeg for gode oplysninger om min sides besøg? 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:23

Du tilmelder dit site Google Analytics, ligesom ethvert andet site :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 15:25

Hejsa,

Du har mulighed for at smide din Google Analytics kode på din Wordpress blog, og på den måde få et godt overblik over, hvor dine besøgende kommer fra etc.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:32

Den bedste statistik du kan få er ved at logge på din Google konto og oprette en konto hos Google Analytics. Her får du en kode, når du har tilmeldt dit website, som du sætter ind i det tema's footer.php.

Hvis du ikke er kode eller statistik mester, så kan du gå i plugins -> tilføj nyt i dit kontrolpanel, og installere "Statpress reloaded". Det er et simpelt statistik plugin til Wordpress som viser besøg, henvisende sider, søgeord osv.

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:32

Det var ikke så svært.

Super Tak!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)