Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KIOSK/KØBMAND

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ FOLKENS.

JEG SØGER EN GOD KIOSK/KØBMAND I KØBENHAVN, KENDER I NOGLE DER SÆLGER SÅ MÅ I MEGET GERNE KONTAKTE MIG. 

MVH. KIOSK KØBER.TLF: 31 31 91 38

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cemal !

Jeg vil anbefale dig at være mere påpasselig med at købe kiosker i København.

Mange kioskers bedste indtægtskilde er salg af kiosken, og ikke salg af kioskvarer.

De få gode kiosker bliver som regel i familien, og der er således en overflod af dårlige kiosker der konstant skifter ejer.

Mit bedste råd er at studere kiosken der er til salg uden ejerens viden herom. Tæl kunder i en længere periode før du foretager dig noget. Lad være at tage kontakt til ejeren, og lad være at tage imod tilbud om at stå i kiosken. Lad være at købe regnskabsløse kiosker. Stol ikke på påstået daglig omsætning uanset om ejeren påstår at være en god muslim.

Finder du dig en kiosk og har du svært ved at gennemskue regnskab vil jeg gerne hjælpe dig med det. Jeg har en del erfaring med kiosker og gennemskuer dem hurtigt.

Typisk når folk i mit netværk går med ideer om at opstarte eller købe en kiosk anbefaler jeg dem at leve deres drøm ud i 7-11 eller lign - men for guds skyld ikke som "chef", for det er ikke min opfattelse at det er en særlig god forretning.

Er du nogenlunde kapitalstærk kunne det måske være en god oplevelse for dig at forpagte en tankstation eller slå til på det rigtige tidspunkt når en lille lokal spar-købmand skal pensioneres.

Jeg håber du kan bruge noget af min feedback til noget, og at du finder at den er konstruktiv. Jeg har selv drømt om at blive kioskejer eller købmand, - men jeg kunne ikke finde nogen der, kort fortalt, ikke var ude på at tage røven på mig.

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:49

Tak for svaret Jørgen.

Men jeg har ca. 400.000 kr. at gøre det godt med!! Hvad vil det koste tank station? Fordi har os tænkt over det i et stykke tid nu. Os det med 7/11. Jeg er lidt bange for at der ikke er nok penge i 7/11. Jeg ved ikke hvordan reglerne er med 7/11. Men vil da gerne høre mere om tank station og 7/11..

Mvh Cemal

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 12:40

Typisk er kapitalbehovet 200-300.000 hvis jeg ikke husker helt galt - ifbm tankstation forpagtning

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:26

Ved du hvem jeg skal kontakte? Hvor meget overskud giver den folhold til en kiosk/Købmand?

Hvilken tank stationer snakker vi om?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 15:56

Trendler:

Ved du hvem jeg skal kontakte? Hvor meget overskud giver den folhold til en kiosk/Købmand?

Hvilken tank stationer snakker vi om?

Jeg er ikke sikker på at der findes rigtige selvstændige tankstationer mere - jeg ved bare at der gjorde så sent som for 5 år siden, men der kan jo være sket meget. Jeg vil tro du skal kontakte Q8, HydroTexaco og høre om de har noget.

Hvis du vil vide hvad overskudet er så kig i regnskabet - det er sgu nok rimelig pålideligt når de har en stor kæde til at stå og puste sig i nakken.

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:03

Vores lokale tankstation i den lille jydske by er selveget.... De har så valgt at kæde sig sammen med statoil for at få navnet og de muligheder de får sammen med det... Men det er stadig dem selv der eger den og betalar så en sum penge for at hedde statoil

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)