Havde jeg 15.000 kr som skulle skydes af på et nyt projekt, så ved jeg godt hvad de ville gå til :-). Med venlig hilsen |
Lad os gå i gang med budene.
15.000 herfra
Havde jeg 15.000 kr som skulle skydes af på et nyt projekt, så ved jeg godt hvad de ville gå til :-). Med venlig hilsen |
Lad os gå i gang med budene. |
Handel med varepartier via Trademen
Rettelse! |
Handel med varepartier via Trademen
Havde ikke lige set placeringen :-) Flot. Er der afklaring på hvornår salg gælder for iphone 4 ? Er de i fuld salg endnu ?
Mikkel |
De er stadig i gang med ventelister... Men jeg tror det bliver rigtig godt at være iPhone 4 affiliate fra midten af oktober og frem til jul ;) |
Salget er i gang, og tusinder står stadig på venteliste. Det siges der går 2-3 eller mere før alle der venter på liste, har fået og de kommer til salg i butikkerne. Om et halvt år er iPhone 4 ikke så "hyped", der vil man nok også kunne forvente nedadgående interesse på iPhone 4 sites. Og næste år, ja så kommer der en ny iPhone, og så kan man starte forfra :P |
Hej Lund... Ja det er jo det med at holde sig til ilden og igen næste år få ny side, men sker jo også med andre mobiler :-) |
Du fører jo auktionen så :-) Mht. til iPhone 4 salg, så giver det penge fra CallMe og 3. Jeg ved ikke endnu om Telia, da de færreste har lyst til at betale de penge for at købe telefonen der. Siden vil bestemt ikke miste sin værdi når der engang kommer en "iPhone 5". Bare se hvor mange der er interesseret i en iPhone 3GS nu her, hvor der er lanceret en iPhone 4. |
iPhone 6