Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komme i kontakt med Ryan Air ??????????????

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er nogle der har et tip til at komme i kontakt med Ryanair !!!

Jeg har brug for at komme i kontakt med Ryan air - da de har været "rigligt friske" !!!

Jeg har tilføjet en ekstra kuffert online til check in da jeg skulle hjem fra Spanien, og det kostede 20 euro - det er helt OK - MEN da jeg kom hjem havde de hævet 476 danske kroner (kursen var 23,8181850) ...DET kunne jeg rigtig godt tænke mig at have en forklaring på.

men indtil videre har det været håbløst at komme i kontakt med dem telefonisk - og en mailadresse er det heller ikke lykkes mig at finde.

SÅ hjælp ønskes.

På forhånd tak

Lillian Pabst

 

 

 

 

Fra 3500
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dårligt nyt og godt nyt:

1. Man kan ikke komme i kontakt med Ryanair. Det er vist en del af deres forretningskoncept.

2. Gå til banken og rejs en indsigelse. Så får du dine penge igen, og så er mit gæt at du nok skal høre fra Ryan air. Hvis du har en kvittering på de 20€ er der jo en klar uoverenstemmelse.

Desværre ikke så meget andet at gøre, men det kan være være andre har bedre bud.

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lykkedes mig 1 gang at komme igennem til dem - ham jeg talte kunne alt for lidt engelsk (med meget stærk indisk accent)

Tag fat i din bank/pbs og lav en indsigelse.

Fra 3500
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et faxnummer til klager og man får så (normalt) svar per e-mail inden 7 dage: +353 1812 1676

- Held og lykke med det i øvrigt; de skriver at de har så travlt pga. af askeskyen at man må påregne 28 dages før der kommer svar.

Jeg ville sætte min lid til banken.....

 

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

nå ja askeskyen - og det er jo også snart jul og et nyt årtusind skifte inden længe Big Smile

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Korntved:

Jeg har tilføjet en ekstra kuffert online til check in da jeg skulle hjem fra Spanien, og det kostede 20 euro - det er helt OK - MEN da jeg kom hjem havde de hævet 476 danske kroner (kursen var 23,8181850) ...DET kunne jeg rigtig godt tænke mig at have en forklaring på.

 



Jeg har lige tilføjet en kuffert den anden vej (DK - Spanien) - den kostede 320 DKK - regner med at du har checket at du ikke har set "forkert" -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok ikke regne med at få noget ud af sagen, der står nok med småt i deres lange betingelser at deres handlemåde er OK

Jeg havde overset at de havde ændret procedure ved Boarding så man selv skulle printe boardingkort ud i modsætning til tidligere hvor man bare skulle vise pas og reservations nummer med kvittering

Det kostede mig 950kr at en på Aarhus Lufthavn skulle printe 3 boardingkort ud som tog 3 minutter.

Men sådan var reglerne.der var ikke noget at gøre.

Iøvrigt er en tur med RYANAIR noget der nærmer sig Tortur,  Selvom jeg sidder helt oprejst kan jeg ikke have mine knæ lige foran mig fordi sæderækkerne er dimensioneret til pygmæer for at få så mange pladser i flyet som muligt,

 Når man så forsøger at slappe af under flyvningen bræger en højtaler på 120 decibel en i øret   ca hver tiende minut med noget de vil sælge, lodsedler eller andet de vil tjene på. Deres presision er løgn og latin min seneste tur var 30 min forsinket

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej man får absolut IKKE mere end hvad man betaler for...

Har nu ikke oplevet forsinkelser når jeg har brugt dem - men deres lotteri - og brug af højttaler - kræver god volumen på ipod'en.

Tak for tilbagemelding - er spændt på hvad der kommer ud af det.

 

Ha' en  god dag

 

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Korntved:

Nej man får absolut IKKE mere end hvad man betaler for...

Har nu ikke oplevet forsinkelser når jeg har brugt dem - men deres lotteri - og brug af højttaler - kræver god volumen på ipod'en.

Tak for tilbagemelding - er spændt på hvad der kommer ud af det.

 

Ha' en  god dag

 

Nej absolut ikke mere end man betaler for, men så fantastiske bilige er de nu heller ikke, Jeg kan flyve til Fjerne Østen tur retur for under 5000  med fantastisk god service og god benplads og søde stewardesser.

Jeg benyttede kun Ryanair for at flyve direkte til Spanien uden at skulle omkring Københavnstrup.

Men førsøg endelig med den nævnte fax, Håber du har held med det eller er det bare spild af tid og ærgelser

(Forøvrigt så jeg en overskrift på Ryanairs hjemmeside at de vil have Forbrugsombudsmanden Afskaffet, de har nok megen korrespondance med denne omklager)

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ret skal være ret :-)

 

I dag så jeg på min bankkonto at Ryan air havde indsat 323 kr. - altså det beløb som var trukket for meget ifm. med flyrejse - og tilføjelse af en kuffert.

Jeg havde sendt en fax, som jeg aldrig fik svar på - men de har bragt tingene i orden.

Så det betaler sig at "Åbne munden" overfor dem.

Ha' en god weekend Smile

 

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)