Håber der er nogle der har et tip til at komme i kontakt med Ryanair !!!
Jeg har brug for at komme i kontakt med Ryan air - da de har været "rigligt friske" !!!
Jeg har tilføjet en ekstra kuffert online til check in da jeg skulle hjem fra Spanien, og det kostede 20 euro - det er helt OK - MEN da jeg kom hjem havde de hævet 476 danske kroner (kursen var 23,8181850) ...DET kunne jeg rigtig godt tænke mig at have en forklaring på.
men indtil videre har det været håbløst at komme i kontakt med dem telefonisk - og en mailadresse er det heller ikke lykkes mig at finde.
1. Man kan ikke komme i kontakt med Ryanair. Det er vist en del af deres forretningskoncept.
2. Gå til banken og rejs en indsigelse. Så får du dine penge igen, og så er mit gæt at du nok skal høre fra Ryan air. Hvis du har en kvittering på de 20€ er der jo en klar uoverenstemmelse.
Desværre ikke så meget andet at gøre, men det kan være være andre har bedre bud.
I dag så jeg på min bankkonto at Ryan air havde indsat 323 kr. - altså det beløb som var trukket for meget ifm. med flyrejse - og tilføjelse af en kuffert.
Jeg havde sendt en fax, som jeg aldrig fik svar på - men de har bragt tingene i orden.