Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webhotel - gode råd søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
hej aminoer! :-) Jeg er ved at starte du webhotel, og har efterhånden rimeligt godt styr på teknikken. Men hvordan kommer jeg godt videre? Hvad vægter du højest når du vælger webhotel? Hvilke kvalitets dokumenter skal være på plads? Jeg tilbyder til at starte med kun du enkelt produkt, som er et cmshotel med fuld service.Se min spæde start her www.lfweb.dk. Alle kommentarer er velkomne! Mvh lars
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:27

Hej og velkommen til branchen!

Du skal arbejde meget mere med dine forretningsbetingelser, som de er nu, er de slet ikke ggode nok.

Hvis du kan implementere paypal, som betalingsmulig, så er det en god og billig måde at kunne tilbyde betaling med kort på

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:06

Hej Henrik,

Ja jeg er godt klar over at mine betingelser hverken er helt eller halvt færdige. Der står vist også at de er under udarbejdelse.

Jeg tænkte mere om jeg kunne lokke nogle positive eller negative erfaringer ud omkring andre webhoteller, så jeg kan se hvilke faldgrubber jeg skal holde øje med! :-)

Jeg vil kun tilbyde et produkt til at starte med, og så blive rigtig god til at få glade kunder på det.

/Lars

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)