Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostingbranchen er et rådent sted og jeg er åbenbart den eneste der har et problem med det!

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Samtidig kan man argumentere for at hosting, såfremt det er sat ordentligt op, IKKE behøver en hær af fuldtidsansatte teknikere for at holde sig i luften.

Det er rigtigt, men det gælder også alle andre parameter! F.eks. er det ligemeget om der er nødstrøm, hvis en eller anden spilder kaffe udover serveren etc. Ideen er at give kunden et retvisende billede af både tjenesten og virksomhed bag.

Men det bliver selvfølgeligt aldrig en absolut værdi for kvaliteten af hostingen.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 15:50
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

@Mikkel og Anders:

Nu er det sådan at jeg har mødt jer begge og talt hosting overfladisk. Efter min mening kunne denne tråd jo nærmest være et markedsføringstrick mellem jer, for jeg har ikke opdaget den store forskel i jeres holdninger til emnet. I vil begge fortælle mig at min cloud-computing er noget crap ;-)

Vi har også selv hostede servere og I har begge berørt problematikker omkring cpu/strøm osv. Dette kender jeg intet til.

Jeg får hosted en AMD Opteron 1362 (Quadcore 4 x 2.1 GHz) med 6 GB Ram og er egentlig godt tilfreds, men jeg har ingen idé det er en ny/gammel/god/strømslugende maskine?

En oversigt over hvad man egentlig får ved valg af forskellige servere ville være meget brugbar for mig.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 15:52

Jesper:

@Mikkel og Anders:

Nu er det sådan at jeg har mødt jer begge og talt hosting overfladisk. 

Jeg er nødt til lige at høre - er det mig, eller den anden Anders du henviser til? Hvis det er mig, er jeg totalt forvirret nu!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:55

Eiler:

Jesper:

@Mikkel og Anders:

Nu er det sådan at jeg har mødt jer begge og talt hosting overfladisk. 

Jeg er nødt til lige at høre - er det mig, eller den anden Anders du henviser til? Hvis det er mig, er jeg totalt forvirret nu!

Jeg har i hvert fald mødt Jesper Wink

Og Cloud er ikke noget skidt, alt efter hvad dine behov er..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:13

Hej Eiler - det er ikke os men den "ægte" Anders :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53

Citat: "Jeg har startet min hostingvirksomhed op som et modsvar til den måde tingene kører på..."

For at fortsætte i samme stil, som du selv er startet:

Jeg er træt af folk som ikke kan give korrekte oplysninger i deres indlæg... Du har STARTET din hostingvirksomhed op som et modsvar? Nu citere jeg blot fra din hjemmeside:

"© 2004-2009 specialhosting.dk"

Driftstatus: "Lørdag d. 13 til Lørdag d. 14 Juni 2009"

Driftstatus: "Fredag d. 29 Maj 2009"

For mig ser det ikke ud som om, at du netop har STARTET din virksomhed, men blot har brug for noget gratis reklame til en etableret virksomhed.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:17

Henrik:

For mig ser det ikke ud som om, at du netop har STARTET din virksomhed, men blot har brug for noget gratis reklame til en etableret virksomhed.

Intet sted har jeg sagt at min virksomhed er nystartet ... driftsmiljøet stammer fra 1999 hvor vi brugte det til at hoste de af vore kunder som ikke selv havde webhoteller, det var en fræk lille bi-indtægt til at starte med.

Igennem årene er behovet voksen og i 2004 gik vi så ind og blev enige om at vi ville begynde at udbyde hosting til andre også, f.eks. de af vores konkolegaer i branchen (web-folk o.l.) der led under samme træle discount-hotel-skæbne.

Vi startede med at kalde os 2StepAhead Aps, et binavn MetaSecurity ApS, http://web.archive.org/web/20051211200611/http://www.2stepahead.com/ men desværre var min partner dengang lidt mindre fin i kanten en påregnet.

Så i 2006 brød jeg ud og startede selv som enkeltmands virksomhed:

http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=28251602

og det har jeg sådan set kørt med indtil her iår hvor jeg endelig har fået råd til at stifte et par ApS'er. Det som før hed "MC Solutions /v Mikkel Christensen" hedder nu "Mikjaer ApS" og det som før hed "Specialhosting /v Mikkel Christensen" (samme cvr) hedder nu Specialhosting ApS

Vi bliver ikke rige af det vi laver, tilgengæld har vi få gode tilfredse kunder :)

Reklame? Tjoe ... måske, der havde nok været nemmere måder :o) Men som Jesper lige havde afsløret så var det jo et plot mellem mig og Anders ;) :P

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24

Mikkel Mikjær Christensen:

Intet sted har jeg sagt at min virksomhed er nystartet

Synes ikke jeg nævnte noget om at være nystartet? Men med det du skriver får du det bestemt heller ikke til at lyde som om, at det er 6 år siden du startede (eller hvornår du selv betrager det som startet).

Hvis du stadig - på Amino 6 år senere - brokker dig over ting der skete skulle du nok se at komme videre i tilværelsen :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske fordi tingene stadig burde se anderledes ud, at han netop gør som han gør.

Der er visse ting der ikke er blevet bedre med tiden, skal vi så bare glemme det og komme videre?

Selvom det stadig er muligt at gøre en forskel - Nej :)

Man skal ikke glemme sin sag, bare fordi den bliver ignoreret til en start.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36

M.P:

Der er visse ting der ikke er blevet bedre med tiden, skal vi så bare glemme det og komme videre?

Misforstå mig ikke, naturligvis skal man gøre en forskel, hvis man kan ... men ud fra mit synspunkt er det lidt tamt at udbryde sit "forretningsgrundlag" på en side der tilfældigvis har en række besøg der kan være fordelagtige, adskillige år senere.

Hvis han i virkeligheden ønsker at gøre en forskel, burde han udbedre de enkelte punkter, og ikke bare sætte en server op i et andet hosting center end der hvor hans leverandør tidligere havde problemer.

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)