Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Isterningsmaskine til montering i bil, nogle der kan hjælpe...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en isterningsmaskine der kan monteres i en varebil, og som samtidig kan lave isterninger i en god kvalitet som kan holde længer end dem man selv kan fryse ned.

Nogle der har et bud på hvordan det kan lade sig gøre med både vand, og det hele...

Så høre jeg gerne nærmere

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:19

E.W.D Distribution:

Hej

Jeg søger en isterningsmaskine der kan monteres i en varebil, og som samtidig kan lave isterninger i en god kvalitet som kan holde længer end dem man selv kan fryse ned.

Nogle der har et bud på hvordan det kan lade sig gøre med både vand, og det hele...

Så høre jeg gerne nærmere

En hurtig google kunne måske hjælpe på dit spørgsmål http://www.shopping.com/xPO-Maximatic_Mr_Freeze_Portable_Auto_Ice_Maker_MIM15 Smile

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 22:19

Hej

Men du kan stortset få gratis isterninger på MD eller selv lave dem og så en lille fryser bag i varebilen...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:22

Umiddelbart tænker jeg lidt ... sådan en is-fætter bruger vand og en helvedes masse strøm. Hvor vil du få vand fra i en varevogn? Og hvad med strøm? det bliver dyrt i Diesel? Hvad med fødevaretilladelser og alt det hejs, har du styr på det?

Umiddelbart ville jeg nok satse på en kølevogn og så købe min is færdig hos en proff, f.eks. : http://d-ice.nu/

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 22:23

Web-siden.dk:

Hej

Men du kan stortset få gratis isterninger på MD eller selv lave dem og så en lille fryser bag i varebilen...

Ja det kan man, men jeg skal bruge en del, go skal afleverer dem til kunderne mellem kl.22.00-05.00

Så skal bruge en fastløsning...

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 22:23

Mikkel Mikjær Christensen:

Umiddelbart tænker jeg lidt ... sådan en is-fætter bruger vand og en helvedes masse strøm. Hvor vil du få vand fra i en varevogn? Og hvad med strøm? det bliver dyrt i Diesel? Hvad med fødevaretilladelser og alt det hejs, har du styr på det?

Umiddelbart ville jeg nok satse på en kølevogn og så købe min is færdig hos en proff, f.eks. : http://d-ice.nu/

Yes

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 22:27

Ring til multitrans og hør om deres chaufører må tjene lidt extra, så kan dit koncept dække hele landet.....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:27

E.W.D Distribution:

Så skal bruge en fastløsning...

Alternativt så hav en maskine derhjemme .. og lad den køre hele dagen, fyld vognen og bring dem ud ... mens du bringer ud laver maskinen en ny portion.

Jeg tror ikke det kommer til at give mening at lave dem på farten ... som jeg sagde med vand, så skal du jo have vand med ... det er ca. halvdelen af din last der ryger til vand, derudover fylder / vejer selve maskinen også. Du kommer lyn-hurtigt op på at du skal ud med stort kørekort, så hedder det pludselig en lastbil.

Og jeg er stadig i tvivl om sundhedsmyndighederne vil godkende det :)

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 22:28
Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 22:30

var det ikke bedre at sælge kunden en isterningmaskine?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)