Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DNS setup

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået mig en VPS server, men nu kan jeg ikke redelegere mit .dk domæne så nemt som jeg troede, den bruger sine egne nameservers åbenbart. Nogle som kan være behjælpelige?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:04

Hvor har du VPS Serveren?

Mvh Daniel

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:35

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:39

Jeg har aldrig før gjort mig i dette, og da jeg så selv synes jeg havde tjek på det - Blev jeg gjort opmærksom på den brugte egne nameservers(?)

Jeg vil hellere fokusere på selve indholdet og ikke bokse for meget med dette, selvom det virker ligetil :D

- Det er hostet HER

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mr.Mr:

Jeg har aldrig før gjort mig i dette, og da jeg så selv synes jeg havde tjek på det - Blev jeg gjort opmærksom på den brugte egne nameservers(?)

Hvis det er .dk domæner så kan du ikke bruge dens egne nameservers, medmindre de er godkendte hos dk-hostmaster. Det kan så derimod med de int. domæner

Du kan alternativt oprette dig på https://www.quickdns.dk/ og så redelgere dit domæne derhen hos dk-hostmaster, så virker det

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)