Har fået mig en VPS server, men nu kan jeg ikke redelegere mit .dk domæne så nemt som jeg troede, den bruger sine egne nameservers åbenbart. Nogle som kan være behjælpelige? |
Hvor har du VPS Serveren?
Mvh Daniel
Har fået mig en VPS server, men nu kan jeg ikke redelegere mit .dk domæne så nemt som jeg troede, den bruger sine egne nameservers åbenbart. Nogle som kan være behjælpelige? |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Hvor har du VPS Serveren? Mvh Daniel |
Kan du ikke bruge en af de gratis dns services der findes rundt omkring? F.eks. QuickDNS |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Jeg har aldrig før gjort mig i dette, og da jeg så selv synes jeg havde tjek på det - Blev jeg gjort opmærksom på den brugte egne nameservers(?)
Jeg vil hellere fokusere på selve indholdet og ikke bokse for meget med dette, selvom det virker ligetil :D
- Det er hostet HER |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Hvis det er .dk domæner så kan du ikke bruge dens egne nameservers, medmindre de er godkendte hos dk-hostmaster. Det kan så derimod med de int. domæner Du kan alternativt oprette dig på https://www.quickdns.dk/ og så redelgere dit domæne derhen hos dk-hostmaster, så virker det |