Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

husk kontrakt ved samarbejde om det er webmaster arbejde eller andet arbejde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mit problem med webmaster

Søger lidt råd eller opmuntring og dette skal også som råd at man intet skal lave uden kontrakt og slet ikke over skype eller msn hvor man tit ikke ved hvad aftalen er , til sidste dette er både webmaster og kunden ikke tjent med

Jeg haft en lidt uheldig oplevelse med bruger , nu skriver han vil skrive på amino.dk , derfor søger jeg lidt råd ved ikke om han vil skrive PM , til amino.dk bruger med ved dette bryder amino.dk regler , jeg har valgt ikke at skrive navn , her for det er imod reglerne for dette forum.

Amino. bruger ved jeg ikke hvem han er siger  han vil skrive rundt eller andet , jeg er synes dog det virker mystisk , da det bryder amino.dk regler , skriver intet navn i tråden grundet det bryder med amino.dk regler.

Jeg føler mig dog misvejledt ,da han sagde grundet gigahost.dk var et besværligt sted at uploade wordpress var langt mere besværligt end f.eks. megahost.dk , havde forklaret det gik over x antal minutter over 30-40 minutter .

Vi aftalt derfor alle blogs var ens og det var kun fodnote linket til wordpress der blev fjernet og prisen blev noget dyrere 500 kr. per stk. jeg har 100 blogs , grundet det var meget svært hos gigahost dk det var langt mere besværligt end hos f.eks. megahost.dk.

Før er også skrevet meget over skype og per telefon også intet , er indgået skrifteligt .

Har dog forstået for alle blogs blev ikke over 10-15.000 kr. , med det var de skulle laves unikke og er dog forvirret , har sagt ikke råd til 50.000 kr. for dette arbejde med at uploade blogs.

Jeg har nu af venlig amino.dk bruger , jeg har fået lært af dem ,at det kun går 10 minutter at upload , derved har jeg lært det ikke er arbejde der går mere end 1 time som jeg forstod på den der ”hjalp mig” med alle blogs , jeg undret mig dog også over at der kom 5 stk. hurtigt efter hinanden med 5 -10 minutter mellemrum altid når der blev lavet noget , med forklaret det var noget med forarbejde , nu har jeg fundet ud ad han løgn det var ikke forarbejde , med det gik reelt 10 minutter at uploade en standard blogs

hvad gør man vis nogle lyver til at overtale , en til en høj pris og hvad skal man give , de par stykker spurgte siger intet da han har misvejledt mig i den grad

Mine egen erfaring med min virksomhed

• Dog har jeg selv været i samme situation med min bookingvirksomhed , jeg beder alle folk at når de booker en stripper at gøre det online og de skal jeg sender et tilbud de skal sende retur med ok og , de skal huske at læse bookingselerne , de står både lige nedenunder , vores profiler på hjemmesiden og i den til sente e-mail de får per et tilbud på et strip show
  • opstår tit problemer vis ikke aftales med kontrakt også for mig
  • fake adr. oplyst intet job dog er ringet med hemmeligt nu eller adr. er sms med en telefon med taletids kort .
  • Har været udenfor , når dem booker stripper ikke godkendt bookingselerne på min siden og de kræver det umuligt , f.eks. kunne lave stripper laver et faktisk stripshow på f.eks. 1½ m2 dans plads , dette kan selvfølgelige ikke lade sig med folk klager og betaler derved ikke det aftalte beløb, for de har ikke godt kendt bookingernes og intet er aftalt med en kontrakt ,

Konklusion må være dette her

Derved har jeg også været på den anden side som den der levere arbejdet med har også derved oplevet fra begge sider hvor vigtigt det er alt aftales på kontrakten for ellers kan man ikke levere den lovet vare , konklusion må være huske nu aftaler en kontrakt på arbejde ,

for man  glemme det tit det kan ødelægge venskaber og du kunne have købt varen et andet sted tit billigere vis vi havde indgået en kontrakt og begge partner taber penge mener de og dette er sikkert også korrekt.

husk og husk lav aftaler skrifteligt for ellers ender de begge ikke kunne levere det lovet , som de begge mener , derved er der 2 taber , der taber penge , i sådanne sager , for der er 2 sider af en sag og det er  kunden og sælger er den der levere varen.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
husk og husk lav aftaler skrifteligt for ellers ender de begge ikke kunne levere det lovet , som de begge mener , derved er der 2 taber , der taber penge , i sådanne sager , for der er 2 sider af en sag og det er  kunden og sælger er den der levere varen.

Du giver svaret selv på din problemstilling. Nødvendigheden af underskrevne aftaler kan ikke gentages nok. Så selv om omstændighederne ikke er morsomme så er din oplevelse et glimrende eksempel på hvor galt det går.

At han så vil give dig lidt omtale på Amino vil være min mindste bekymring. Hvis han gør alvor af truslen udstiller den pågældende sin egen lave forretningsmoral. Så dum er han vel ikke?

/Henrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:23

Hej Henrik

Takker mange gange for svaret ,har lært en del af denne sag , hvor vigtigt en kontrakt er.

husk spørg flere om varens pris derved får du et tilbud , hvor chance du efterfølgende føler du er blevet snydt meget mindre , da den der levere varen , har en interesse konflikt , for den der er sælger der levere varen ,vil nogle gange overdrive for at få en højere pris .

Brug din sunde fornuft er mit råd nu efter denne oplevelse og viden er fakta det vigtigst punkt – spørg løs - brug din sund fornuft - lave en skriftelige kontrakt – tag dig den tid et tilbud går at tage lav – huske ligge flere tilbud ud – dette er nogle af mine huske råd , efter denne oplevelse

har ikke flere stjerner i dag henrik med giver imorgen for det gode svar takker mange gange

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:36

Hej Mikael

Gem stjerner til dem som har mere brug for dem end mig. Jeg synes du har været priviligeret, hvis du først nu oplever behovet for "stramme" op med aftaler. Det er de små ting som kan have betydning i aftale forhold.

Et lille eksempel som dog omhandler faktura. For nogle år siden solgte jeg en varer til et aps. På fakturaen glemte jeg at skrive "firma aps". Havde svært ved at få min penge og pludselig gik "firma aps" konkurs. Ingen udsigt til penge, Jeg stævnede ejeren af firma aps direkte og gjorde gældende at jeg havde handlet med ham og ikke et aps. At han ikke havde gjort indsigelser mod en forkert faktura uden 3 bogstaver - aps -  var nok til at byretten dømte til min fordel. 

Det er de små ting man skal være opmærksom på.

Du burde smide dine råd over i bloggen. Det er ikke dårlige huskeråd og fortjener ikke at blive begravet i mængden af tråde......

/Henrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:21

Takker  mange gange Henrik krog  Smile

Har hermed lavet et blog indlæg link her mit til  blog ind læg dette er mit første blog indlæg

kan være jeg forlænger det og i må gerne skrive om rettelser i PM til blog indlægget retter dem så for jeg er ordblind .

kontrakt er og bliver det vigtigste i samarbejde med webmaster.

hvad går opgaven ud på = tid = timepris = pris = er alle informationer ikke der og aspekter i opgaven ,er det svært at vide om ok pris og nu er vi påbegyndte uden kontrakt , dette gør det endnu svære at sætte pris og tid samme og hvad aftalt , dette er kunden eller udvikler ikke tjent med .

husk og atter husk og lav en kontrakt , vis påbegyndes en opgaven

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)