Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man lave som 13 årig?

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

aalborg74:

kunne du evt fortælle mig eller skære det ud i pap hvordan affiliate virker - hvordan starter man - skal man have en hjemmeside med god traffik - denæst tilmelde sig affiliate udbyder elller? jeg har ikke forstået konceptet helt 100% selvom jeg har læst meget igennem. jeg vil gerne selv starte noget , men mangler en plan hvordan man går det...

på forhånd tak

jegsomikkevedsåmegetomaffiliate

Hej

Jeg har lavet et blogindlæg omkring hvordan du kan få succés som affiliate partner. Du kan læse det her:
http://www.amino.dk/blogs/affiliateguide/archive/2010/07/12/kan-jeg-tjene-penge-p-229-affiliate-marketing.aspx

Håber det kan hjælpre dig videre :-)

Mvh. Ken

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:39

aalborg74:

kunne du evt fortælle mig eller skære det ud i pap hvordan affiliate virker - hvordan starter man - skal man have en hjemmeside med god traffik - denæst tilmelde sig affiliate udbyder elller? jeg har ikke forstået konceptet helt 100% selvom jeg har læst meget igennem. jeg vil gerne selv starte noget , men mangler en plan hvordan man går det...

på forhånd tak

jegsomikkevedsåmegetomaffiliate

En hurtig søgning på google skulle give dig svaret http://lmgtfy.com/?q=hvordan+fungerer+affiliate

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 11:47

takker

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 11:48

takker ....

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:14

Tillykke med en flot hjemmeside. Den tog mig med Storm!

Du er god til at gøre din side tilgængelig og læsevenlig. Flot! Det er ikke altid at forstand på usability, design og teknisk kunnen følges ad. Jeg er imponeret.

Hvad med at lave et par guides til hvordan man kommer i gang med wordpress, twitter osv. og så måske kaste dig ud i at lave et par hjemmesider? Måske bare lave sætte bloggen op, så den er til at gå til, for een, der bare gerne vil i gang med at skrive om lystfiskeri eller kagebagning.

Vær opmærksom på, at det du tager for givet, ikke er barnelærdom for rigtig rigtig mange af dem, der færdes på nettet i dag...

Pøj pøj,

//Kristine

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 19:29

Jeg har skam masser af hjemmesider i tankerne, men jeg skal også lige have min mor overtalt til at jeg må købe det, og det er ikke altid det er lige let. 

Men hvis det var lettere, så havde jeg haft mange flere sider.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:08

Jeg tænker ikke på hjemmesider du selv skal administrere.

Jeg ved ikke om jeg skyder helt ved siden af, det kan være lidt svært at bedømme, hvor prof du er. Men her skyder jeg lidt:

Jeg tænker på hjemmesidedesign for andre. Opsætning af blog for andre. Du vil kunne tage en rimelig pris i starten og når de så får lyst til at udvide og ændre, er der ekstra jobs. Undervisning er også et godt sted at starte.

Afhængig af dine evner og ambitionsniveau, kan du lægge dit visitkort til et aftenskole-kursus i "sådan bruger du internettet". Eller du kan kontakte virksomheder fx. via Amino-freelance.

Lav en aftale med din skole om at du må låne computerlokalet et par aftener og læg en annonce på forældre-intra og på læreværelset om at du holder et kursus i "sådan laver du din egen blog".

Kontakt ungdomsskolen og spørg hvor gammel man skal være for at lave et hold. At undervise andre unge vil sikkert også være sjov.

Smid en reklame for et kursus i what-ever på din facebook-profil.

Skriv en gør-det-selv-guide til unge om at blogge.

Glæder mig til at se hvad du finder på - og lad ikke din mor være en hindring. Så må du gå med aviser et par måneder for at tjene penge til et nyt domæne, hvis du mener det er det, der skal til.

//Kristine,

der også er nogens mor.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:21

Et andet problem er at jeg ikke kan designe. Det vil sige jeg kan ikke lave designs.. Dog koder jeg så også rigtig godt :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 03:03

Hej Frederik

Imponerende at starte som 13-årig Smile Fik selv interessen for innovation da jeg var 15.

Jeg vil anbefale en webshop, affiliate marketing eller generelt begynde at læse om kodning af spil, programmer og lign. Der er et stort marked for iphone apps. Søg efter programmet Unity-3D. Det er super nice.

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:06

Hej! Det er måske lidt sent at svare nu... Men jeg svarer alligevel! At designe en hjemmeside er slet ikke svært! Du kan lære et programmeringssprog der hedder CSS. Det er meget nemt! Alder er lige meget. Jeg er 13 år gammel. Er du god til engelsk kan du se forskellige tutorials på YouTube! Eller du kan lære det på en anden måde. CSS er lige så nemt som HTML! Held og lykke! ;)

-Mikael

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)