Jeg kan det sådan nogenlund basic.. :-) Ikke mit stærke område ;-) Kan du ikke kontakte mig på msn? - admin(snabel-a)web-storm.dk, i andre må gerne tilføje, hvis i har lyst. |
Hvad mener du next.man og hvem snakker du til?
Jeg kan det sådan nogenlund basic.. :-) Ikke mit stærke område ;-) Kan du ikke kontakte mig på msn? - admin(snabel-a)web-storm.dk, i andre må gerne tilføje, hvis i har lyst. |
Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor.
Hvad mener du next.man og hvem snakker du til? |
Du kan kode? Hvor godt kan du kode - så du ville kunne tage penge for det? - For så er der da en oplagt mulighed! Ville du f.eks. kunne lave et nyhedsbrev system, og kunne lægge ind på en side en boks hvor folk kunne tilmelde sig nyhedmail? |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Det vil jeg da mene :-) Ja sagtens ;) |
Han snakker nok til trådstarter. |
Hej Frederik, Rigtig fedt at se du starter så tidligt Startede selv som 13 årig, hvor jeg drev en webshop med salg af it-udstyr. Det blev dog ikke den store succes, men jeg fik da en masse viden og erfaring med på vejen Dertil afholdte jeg også et scooter træf, som jeg faktisk tjente en god sjat penge på.
Så prøv at tænk over hvad der interesserer dig, og giv dig i kast med det. Det kunne være at programmere for nogle aminoer. Alternativt kunne du jo holde et månedligt computer party, eller lignende hvor det koster f.eks. 50 kr at være med. Held og lykke, du er velkommen til at tilføje mig på messengar msn@mark-jensen.dk |
Frederik, Du kan sende mig en mail på nedenstående email - så har jeg sikkert lidt kodearbejde du kan lave i ny og næ.. Rasmus |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Jeg tror jeg vil tag meget af det til mig. Især det med de små koder som i snakkede om. Det kunne være fedt! :-) Hvis i har nogle gode råd eller vil hjælpe mig lidt igang kan i kontake mig på mail: Webmaster.storm(snabel-a)gmail.com Fortsat god dag til alle ;-) Mvh. Frederik |
Eller hvis i har nogle små koder i vil have lavet for billige penge, kan i også tilføje mig på MSN.
Mvh. Frederik |
kunne du evt fortælle mig eller skære det ud i pap hvordan affiliate virker - hvordan starter man - skal man have en hjemmeside med god traffik - denæst tilmelde sig affiliate udbyder elller? jeg har ikke forstået konceptet helt 100% selvom jeg har læst meget igennem. jeg vil gerne selv starte noget , men mangler en plan hvordan man går det...
på forhånd tak jegsomikkevedsåmegetomaffiliate
|