Du kender sikkert E-mærket? En Dansk mærkningsordning, der henviser til at Onlinebutikken (hjemmesiden) er lovlig og køres efter gældende regler på området - en sikkerhed for dig! Kunne man forstille sig et lignende mærke - Amino mærket? Amino-mærket Måske jeg/du til tider besøger hjemmesider, hvor vedkommende er medlem på Amino, uden at jeg ved det. Hvis jeg evt. står og skal vælge imellem to forskellige hjemmesider, et køb, oprettelse af diverse eller helt andet - så kunne jeg måske have en bedre tillid hvis jeg vidste den ene var medlem af Amino? Tænkte det kunne sidde på Kontakt siden eller "om os"? (eller selvfølgelig bedst på forsiden) Positive side: Negativ side: Punkterne for Amino mærket kan/skal selvfølgelig diskuteres og vurderes af en klogere Amino gruppe, men et par forslag: Når en hjemmeside er Amino-mærket, er du sikker på:
Er det bare en skør ide?? /Flemming
|
Agent:så kunne jeg måske have en bedre tillid hvis jeg vidste den ene var medlem af Amino?
Føler du dig tryggere fordi en er fra Amino?
Fin idé, et eller andet sted. - MEN, jeg ved ikke om det bare er mig. Men jeg synes efterhånden at websider skal mærkes med alt muligt, lige som produkter i et supermarkede.
Hjemmesider:
E-Mærket,
CO2-Neutral.
- Det er sikkert også kun min der er lidt skør - Og det ville ikke være første gang.
Men jeg tænker på INGEN måder over om en hjemmeside er mærket med det ene eller andet.
- Men hvis flertallet stemmer for Amino Mærket, så skal jeg ikke stå i vejen.
Men jeg synes ikke det er en fed idé.
Go' Dag..
Mathias Christoffersen