Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave fornavn og efternavn obligatorisk i Wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at oprette en ny artikeldatabase. Her vil jeg gerne at forfatterne skal angive fornavn og efternavn, og at det fulde navn vises ved indlæg, istedet for brugernavnet. Jeg har gjort sådan at man SKAL angive navn ved registrering af ny bruger hos Gratis Nyheder, men når man efterfølgende logger ind, så kan man slette navnet igen under sin profil.

Hvordan indstiller jeg Wordpress til at fornavn og efternavn SKAL være angivet?
Og hvordan indstiller jeg Wordpress til at vise det fulde navn ved indlæg?

Se f.eks. dette indlæg om gratis konkurrencer. Der står "Udgivet den af erikovitz ", men istedet for erikovitz bør der stå navnet.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 08:28
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 08:53

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men i stedet fortælle at jeg synes det er en dårlig ide, hvis du vil have at folk skal skrive artikler til din side.

Jeg har flere firmaer. Når jeg skriver artikler angiver jeg firmanavn, ikke mit eget navn. Dels fordi artiklen ikke repræsenterer mig som person, men som firma. Dels fordi at jeg ikke vil kædes sammen i de forskellige firmaer, da det kan skabe forvirring for kunderne. Sælger du produkt X eller produkt Y ?

Bare min mening, som jeg håber du kan bruge...

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:05

IT-Konsulenten:

jeg synes det er en dårlig ide, hvis du vil have at folk skal skrive artikler til din side.

Det kan jeg absolut godt følge dig i. Jeg ser dog et problem med anonymitet, når det bare er brugernavnet der vises. Men jeg ved ikke om andre har det på samme måde?

Kan der evt. være anden information, der kan fjerne noget anonymitet? F.eks. formatet "fornavn fra hjemmeside".
Eksempel: Erik fra Private Hjemmesider

Dermed burde det vel ikke skabe forvirring ift. forskellige produkter, da der så står forskellige hjemmesidenavne. Det skaber mindre anonymitet, og det giver mere linkjuice til forfatteren ;-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)