Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side vises næsten ikke på Google

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer (især SEO-folket)

Jeg har et problem med min hjemmeside "KB-Marketing.dk" 

Jeg laver Facebook sider og annoncering, samt hjemmesider til små virksomheder, men også hjemmesider i Wordpress og html. Herunder hjælper jeg virksomheder med SEO, hvilket faktisk er gået ganske godt.

Men.

Når det handler om min egen hjemmeside, går det ikke så godt. Jeg kalder min virksomhed for KB-Marketing, men det er åbenbart ikke et så godt navn, da mange virksomheder i USA og England hedder noget med "KB". F.eks. KB Marketing Solutions osv. 

Faktisk overskygger disse hjemmesider min så meget, at den ikke engang dukker frem, når man søger på "KB-Marketing", hvilket jeg anser som et stort problem. 

Det er klart at det er svært at ligge højt på søgeord som "Facebook markedsføring" osv., men når man ikke engang kan finde mig på mit firmanavn er det lidt svært.

Jeg har læst "Seo Lex" som har hjulpet mig meget i forhold til mine kunder, men i forhold til mit eget domænenavn er det svært.

Alternativet er selvfølgelig at skifte til et mere unikt firmanavn. 

Hvad siger I?

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:59

Hej

Jeg kan se at du registrerede dit domæne tilbage i maj. Det er ikke umuligt at komme længere op på omtalte søgning, men jeg vil påstå at det kræver en del mere arbejde - og tid!

Start med at få nogle flere eksterne links, hvor søgefrasen indgår i.

/ Emil Blücher

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:18

Hej Kasper,

Når jeg søger på Google nu, kan jeg se det her indlæg ligge et sted ml. 5 og 6 afhængig af, om jeg har bindestreg med i søgningen eller ej. Lige ved siden af ligger en Eniro-registrering af din virksomhed. Der er altså ikke ret hård konkurrence på søgeudtrykket, og du skal bare komme i gang med arbejdet, så ligger du nr. 1 på dit firmanavn i løbet af kort tid.

(Hvis du er i tvivl om, hvad jeg mener med at komme i gang med arbejdet, kan du enten hente inspiration i SEO-Lex eller se, hvad Emil skrev om at få nogle links til din side. Så vidt jeg kan se, har du stort set ingen links fra andre sider lige nu - og det er altså en væsentlig parameter i SEO).

God arbejdslyst.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 14:20

Du kunne f.eks. starte med at sætte et link med en ankertekst i din signatur - så skal det nok komme hurtigt :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 15:03

Hej alle.

Tak for jeres svar. Logoet i min signatur linker til min side, så der skulle gerne være et indgående link dér.
Jeg har hjulpet folk rundt omkring på Amino med spørgsmål vedr. Facebook markedsføring og det skulle gerne have hjulpet.

Det jeg egentlig er mest interesseret i er, om det kan betale sig at skifte til et andet domæne/server?

Altså slette det gamle og flytte alle filer over på det nye, så jeg undgår duplicate content

Spørgsmålet er lidt hvad der er nemmest.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:08

Hvis du skal til tops på andre søgeresultater som "Facebook markedsføring" m.m., så skal du alligevel arbejde med linkbuilding og SEO. Som jeg ser det, er der ingen grund til at skifte domæne. Men du skal have arbejdshandskerne på.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:12

En ankertekst er bedre end et billede. Link med en ordentlig tekst til dine vigtigste landing pages. Placeringen på KB-Marketing burde du kunne få rimelig hurtigt og let :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:18

Der er kun et indlæg i bloggen , det virker ret kedeligt og google elsker unikke tekster og lave noget aktivt på siden med dine tekster og lave flere og unikke tekster !

lav markedste bedste siden om facebook markedsføring , med de bedste og meste unikke tekster ., da den lettest markedsføring måde er at folk linker til dig forbi du er markedste bedste side , det er jo en del lettere end du skal ud og finde links til din side

Du har brug den grad links og atter links , skrive bare løs ud med dit links overalt næsten ,

knokle løs som en vaskeægte iværksætter dag og nat , god arbejdes lyst Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folkens.

Endnu engang tak for jeres svar. Jeg har ændret lidt i min signatur, så der nu er lidt links - Tak Mathias.

Jeg har lige set at min hjemmesider vises, hvis man søger på danske hjemmesider på google. Så det er egentlig mest den internationale Google søgning, der skal på plads. Jeg vil forsøge mig med en masse linkbuilding fremover.

Ang. bloggen, så har jeg kun nået at skrive én artikel, da jeg først startede op for nyligt, men jeg vil helt klart skrive noget mere. 

Jeg er i gang med at udarbejde en artikel om facebooks nye konkurrenceregler samt markedsføringslovens regler iht. Facebook - En artikel som mange kunne få gavn af. 

Mange tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)