Hej Aminoer (især SEO-folket) Jeg har et problem med min hjemmeside "KB-Marketing.dk" Jeg laver Facebook sider og annoncering, samt hjemmesider til små virksomheder, men også hjemmesider i Wordpress og html. Herunder hjælper jeg virksomheder med SEO, hvilket faktisk er gået ganske godt. Men. Når det handler om min egen hjemmeside, går det ikke så godt. Jeg kalder min virksomhed for KB-Marketing, men det er åbenbart ikke et så godt navn, da mange virksomheder i USA og England hedder noget med "KB". F.eks. KB Marketing Solutions osv. Faktisk overskygger disse hjemmesider min så meget, at den ikke engang dukker frem, når man søger på "KB-Marketing", hvilket jeg anser som et stort problem. Det er klart at det er svært at ligge højt på søgeord som "Facebook markedsføring" osv., men når man ikke engang kan finde mig på mit firmanavn er det lidt svært. Jeg har læst "Seo Lex" som har hjulpet mig meget i forhold til mine kunder, men i forhold til mit eget domænenavn er det svært. Alternativet er selvfølgelig at skifte til et mere unikt firmanavn. Hvad siger I? På forhånd tak for hjælpen. |
Hej
Jeg kan se at du registrerede dit domæne tilbage i maj. Det er ikke umuligt at komme længere op på omtalte søgning, men jeg vil påstå at det kræver en del mere arbejde - og tid!
Start med at få nogle flere eksterne links, hvor søgefrasen indgår i.
/ Emil Blücher