Her er et godt eksempel på hvordan karma systemet kan få skæmt ny amino.dk bruger for han har fået 12 minus point og det kræver 250 karma point at selv kunne give karakter efter hvad jeg kan læse i FAQ , som Jacob Rohde linker til .
Jeg er lidt skæmt over denne udvikling med karma systemet der forgår lige nu og har set en del debatter for tiden hvor nye bruger bare har fået 100 vis minus point , med tit har de ikke fået konstruktiv kritik og tit ses nogle af disse bruger de tænker sikke et forum , er det kun stjerner der gives i dette forum , er vi ikke her for at hjælpe hinanden , på bedste iværksætter vis ,tænker de nok ,
kan være en bruger tabt , der måske kunne bidrag , med noget løbende , for vi alle besidder en eller anden viden næsten alle samme der kan bidrag forummet med noget godt.
Med det var langt bedre dem som givet denne karakter de havde skrevet en kommentar hvorfor dårligt og derved tilføjet debatten noget indhold ,
For jeg forstår ikke hvorfor givet minus og jeg kan ikke give flere plusser i dag ,for jeg har afgivet alle mine i dag, kan nogle andre ikke give ham plus og vise forummet er et godt sted at være
Kan der ikke snart komme en eller kommentar boks hvor man skal skrives hvorfor minus eller plus , derved vil det tilføje debatten indhold , jeg tror folk vil være bedre til at give karakterer vis de skulle skrive hvorfor , lige nu fungere det ikke for der afgives kun 1 stjerner og 5 stjerner , ved stjerne afgivelsen
Håber vi alle hjælper hinanden på bedste iværksætter vis
velkomme nye amino.dk bruger på dette iværksætter forum