Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmelding af emailserver til https://www.emailreg.org

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har lige fundet ud af at min emailserver er blokeret af Barracuda. Jeg overvejer at tilmelde mig https://www.emailreg.org er der nogen der har erfaringer med dette?

Venlig hilsen Jesper

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 17:11

Jesper Nissen:

Hej med jer

Jeg har lige fundet ud af at min emailserver er blokeret af Barracuda. Jeg overvejer at tilmelde mig https://www.emailreg.org er der nogen der har erfaringer med dette?

Venlig hilsen Jesper

Hej Jesper.

Ingen erfaring desværre, men det er nok nemmere at sørge for man ikke blokeres til at starte med.

se også: Emailreg.org will not get you delisted from Barracuda Block List

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 17:16

Hvad er IP-adressen på din mailserver? Er det en du har stående på en alm. ADSL-forbindelse eller lignende?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:53

Jesper Nissen:

Hej med jer

Venlig hilsen Jesper

Nej, du skal have fat i problemmets rod med det samme. for ellers bliver du "relistet" igen og igen, og så risikerer du til sidst at mailserverrens IP bliver blacklistet for altid

Hvis din mailserver er hos en udbyder, så skal du omgående kontakte ham og bede ham være med til at få løst problemmet, en pro udbyder løser dette hurtigt

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 21:28

Hej med jer

Jeg anvender hostingpartneren Activewebs. Mailserveren står på deres lokation i Århus.  IP adressen på min mailserver er 217.195.176.252

Jeg har skrevet til Barracuda, og de har fjernet min mailserver fra deres liste. De angav at årsagen var, og jeg citerer:

"This IP has been seen by Barracuda Central to transmit spam email in the past 30 days."

Nu ved jeg jo ikke hvordan de har fundet ud af det, men jeg har kun seriøse virksomheder, der har mailkonti på min mailserver. Så umiddelbart er jeg på bar bund, i forhold til hvordan jeg skal finde ud af, hvilke spam emails, der er tale om.

Venlig hilsen Jesper

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:34

Jesper Nissen:

"This IP has been seen by Barracuda Central to transmit spam email in the past 30 days."

Nu ved jeg jo ikke hvordan de har fundet ud af det, men jeg har kun seriøse virksomheder, der har mailkonti på min mailserver. Så umiddelbart er jeg på bar bund, i forhold til hvordan jeg skal finde ud af, hvilke spam emails, der er tale om.

Måske kan Activewebs hjælpe dig? Der skal nogen gang ikke så meget til før man kan blive blacklistet! Ellers også så skal du have fat i en der kan analysere din server grundigt

Jeg kan iøvrigt anbefale dig dette værktøj, hvis du ikke kender det i forvejen

www,mxtoolbox.com

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 21:36

Jeg skal måske sige at det er hMailServer der ligger på mailserveren, hvis det er til nogen hjælp.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:39

Jesper Nissen:

og lad mig lige tilføje... det kan være nok at bare en eneste mailkonto er blevet hacket og misbrugt, derfor gælder det om at få styr på det så hurtigt som muligt

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:34

Jesper Nissen:

Jeg skal måske sige at det er hMailServer der ligger på mailserveren, hvis det er til nogen hjælp.

Jeg bruger selv hmailserver og har ikke oplevet at blive spærret. Det kan være at der er nogle der har fået hul igennem til en konto.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)