Hej alle i fantastiske Amino'er (mindre kan da ikke gøre det) :) Ny humanitær forening søger hjælp til udvikling af nyt logo! SÅ! skulle der sidde en derude med evner inden for logo-design og ikke mindst med tid i overskud som, kunne tænke sig at hjælpe foreningen MAILA HUMANA vil foreningen blive meget glad for at høre fra dig :) Foreningens formål: MAILA HUMANA er en frivillig humanitær forening, uafhængig af økonomiske, religiøse og politiske interesser. | Det er foreningens formål at bidrage til humanitære aktiviteter og projekter i ind- og udland. | Nøgleordene for MAILA HUMANA er velgørenhed og non-profit. ALT overskud går ubeskåret til humanitært arbejde.
Da foreningen er ny og med meget få midler vil der være tale om arbejde på frivillig basis - vi kan evt. tilbyde en plads til et link eller (firma)navn i bunden af siden hvis dette har nogen værdi. Bestyrelsen har talt om et logo med en jordklode og nogle hænder, der på en eller anden måde omfavner den - dette er måske lidt for "brugt"/originalt så vi er meget åbne for andre forslag/ideer. Håber der er nogen der er med på dén. Med venlig hilsen Kennet | sekretær i MAILA HUMANA |
Hjælp til nyt logo til humanitær forening
|
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
En lidt renere version.... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Hej Peter
Jeg har virkeligt været i syv sind om hvorvidt jeg skulle skrive dette indlæg. Af ting der talte imod, at jeg skulle skrive det, er bl.a. at der jo er tale om velgørenhed - så behøver man jo ikke altid være voldsomt "territorial". Derudover er rammerne heller ikke voldsomt skarpt tegnet op..... osv. Men jeg har alligevel bestemt mig for at komme med et pip. Det er sådan set ikke for at være kontrær eller kværulerende. Men jeg synes sgu et eller andet sted, trods alt, du lidt har planket mit koncept. Som sagt er der tale om velgørenhed, og så er der måske ikke den store grund til at gå efter hinandens struber - der er jo ikke penge på spil ;) Men..... Hvis folk har i sinde at komme med alternative designforslag.... Ville det så være for meget forlangt, at folk rent faktisk kom med alternativer? Jeg tænker du nok kan forstå min pointe - som fotograf holder du vel også dine idéer og koncepter kære?
Hilsen Kim |
Vil du være med?
En glossy version, hvis det skal være lidt web2.0-lækkert..... Men I må jo lige fortælle os hvilken retning I ønsker os at gå.... |
Vil du være med?
Hej Kim Jeg er utrolig ked af, at du har tolket det sådan - har bestemt ikke været min hensigt. Min hensigt var blot at bygge videre på din idé, men kan sagtens forstå din pointe :) Endnu en gang, undskyld, det var ikke min mening at "stjæle" din idé.
Peter |
Mange tak for de indkomne forslag. Jeg har netop tilladt mig at sende forslagene videre til den øvrige bestyrelse og afventer deres svar. :) Endnu engang TAK. Mvh Kennet |
Hej Peter
Nu er det heller ikke værre..... Som sagt er det en ubetalt opgave for en non profit organisation..... Så et eller andet sted er jeg lidt ligeglad med hvem der får credit for det endelige logo - med andre ord: havde du lige spurgt om det var cool, du tog udgangspunkt i mit koncept, så havde du uden tøven fået et ja :) Grunden til jeg reagerede var bare at..... Tænk hvis det havde været en åben "budrundde" for et betalt gig - hvem skulle så have æren/betalingen, altså hvis konceptet var blevet valgt? Det er jo en helt anden snak, og havde kunnet lede til noget værre gris :) Så det var bare et lille øf fra min side, at have in mente til en anden god gang..... Som sagt - i forbindelse med ting som denne vil jeg 99 ud af 100 gange ikke have noget problem med folk tager min idé og bygger videre på den. Men i en normal situation ville jeg altså gerne selv havde "first dibs" på at bygge videre på idéen :)
Så no hard feelings..... Bare et ønske om at holde rene linjer...
Hilsen Kim |
Vil du være med?