Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - vidersende søgemaskiner?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
i know men har jo kun haft denne ene side at skabe indhold på. så hvis ikke der var tekst så var der ingen ting.- men i har evig ret

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg tror jeg bliver nød til at oprette et post på eksperten.dk Det går meget hurtigt hen og bliver meget teknisk

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
debatten ville ikke æde et javascript, jeg prøver igen..

<script language="javascript"> document.location="http://www.mixmeister.dk/start.php"; </script>
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Du finder ikke en ikke-teknisk løsning der vil give dig det du er ude efter. Hvis der er nogle der påstår de har et "kvivk fix" så tro mig, det gå ligesom med alle andre sådanne fix: De knækker hurtigt :)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

du har ret mikkel - derfor har jeg kastet mig ud på eksperten. Så må jeg håbe en kan hjælpe mig der. takker ellers mange gange

 
http://www.eksperten.dk/spm/658764

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja giv mig smæk, jeg har fortjent det

Jeg tænkte i første omgang, at hvis han bare havde nogle links på forsiden, så var det fint nok, men så kom jeg i tanke om at de nok ikke var så smart mht. aldersgrænsen. Så mit tip blev til skjulte links

Held og lykke med det
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en note.

Løsningen med "skjulte" links virker ikke. Den vil ikke virke fordi søgemaskinerne ikke er session-orienteret, så når de læser forsiden (med link til indholdssiden), så er det en ny "session" der kommer, hvorefter de bliver diregeret til .... forsiden....
 
Den eneste rigtige måde at løse det på, er ved hver side at lave en funktion der fortæller om det er en søgemaskine (f.eks. Googlebot og msnbot)
Samme funktion som du har med server-redirects (så du også får folk med som ikke har slået javascripts til)
 
Lidt omstændigt, men laver du en include fil med koden, så er det en omgang med alle siderne.
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning og diagnosticering - nu med gratis prøveperiode
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Google er meget bestemte med deres Guide-lines. men de er tilgengæld meget glade for din hjælp.



 Jeg vil derfor anbefale du benytter det værtøj der hedder Googe Sitemap. Det er en del af Googles Webmaster tool og dette vil give dig fuld adgang til en masse informationer om Google og hvordan de læser dit site.

 

Det løser dit konkrete problem ved at du kan ligge et sitemap op uden at linke til det fra din forside (jeg ville linke til det på selve siden - just in case). Google finder dit site map da du informere sender linket til dem via dit Google Webmaster tool.

 

Held og lykke med synligheden :-)

 

Med venlig hilsen

DBA

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)