Hvad er jeres mening? BlueMango.dk
Tilmeldt 4. Aug 10
L.
Skrevet
10-08-2010 kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg synes det er meget svært at finde ud af hvad det egentelig er i laver, når jeg bare går ind og ser på jeres hjemmeside .
Tror noget mere forklarende tekst ville være godt.
Svar
Tilmeldt 3. Aug 10
BlueMango.dk
Skrevet
10-08-2010 kl. 09:52
Svar
Kære LSMagle
Synes du det er svært som firma, at forstå hvad konceptet går ud på?
Eller synes du det er svært som bruger, at se hvordan man deltager i konkurrencen?
Og endnu engang, mange tak for feedback!
Mvh.
BlueMango.dk
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Som bruger, virker det svært at forstå hvad pointen med siden er. Det er i simpelthen nødt til at forklare nærmere om på forsiden, så folk ikke opgiver og klikker væk.
Der er helt sikkert potentiale i konceptet, så få jeres hjemmeside op på højeste niveau, inden i går live!
Svar
Tilmeldt 3. Aug 10
BlueMango.dk
Skrevet
10-08-2010 kl. 12:43
Svar
Hej Mikael
Tak for svaret - Vi spørg herinde, så vi netop kan komme op på højeste niveau :)
Har du evt. en idé til, hvordan vi kan gøre det mere forståeligt? Kan jo være en lille ting, eller en større?
Andre må stadig meget gerne komme med konstruktiv kritik, hvis i har noget på hjertet. :)
Med Venlig Hilsen
BlueMango.dk
Svar
Tilmeldt 3. Aug 10
BlueMango.dk
Skrevet
10-08-2010 kl. 14:23
Svar
Hej Aminoer
Vi har nu oprettet menupunktet "Hvordan deltager jeg?".
Forstår i bedre konceptet nu? Eller er der andre/flere ting, i synes der skulle ændres?
På forhånd tak
BlueMango.dk
Svar
Tilmeldt 3. Aug 10
BlueMango.dk
Skrevet
10-08-2010 kl. 21:30
Svar
Kære Aminoer :)
Vi ville virkelig sætte stor pris på jeres mening, om vores nye menupunkt "Hvordan deltager jeg?"
Gør det hele siden nemmere at forstå? Tror i folk klikker ind på den hvis de er i tvivl?
På forhånd tak :)
Mvh.
Bluemango.dk
Svar