Hej |
hvad med en svenske og norske del på din siden og lidt links til disse undersider
Da jeg tror google er den billigste markedsteføring måde ,til det svenske og norske markdet
Hej |
hvad med en svenske og norske del på din siden og lidt links til disse undersider Da jeg tror google er den billigste markedsteføring måde ,til det svenske og norske markdet |
tror også det bliver næste step. kan bare ikke blive klog på hvordan det fungerer i DotNetNuke
|
Min gamle chef sagde altid: "If you want to sell, then go and see the people". Der er enorm stor forskel på Sverige og Norge. Især vort Svenske broderfolk, kan være meget skeptiske, når det drejer sig om handel med danskere. De siger at de altid tæller fingrene efter et håndtryk med en dansk forretningspartner. Som andre herinde har nævnt, er et Svensk site, på Svensk absolut en god investering. Endnu bedre ville det være at finde en Svensk partner, der kan stå som garant for dine produkter. Endelig kan du med stor fordel finde f. eks. 10 kunder, du er i kontakt med, og besøge dem i deres virksomhed.
|
If you aren't a part of the solution, you are a part of the problem.
"Albert Einstein"
Hej |
Jeg mener ikke at et Svansk sproglag er nok. Min erfaring fra et igangværende projekt med europæisk salg, har vi erkendt problematikken og købt svensk domænet til vores virksomhed og det har faktisk givet væsentlig forbedrede resultater. |
If you aren't a part of the solution, you are a part of the problem.
"Albert Einstein"