Hehe. Lone jeg fik jo ikke nogle tilbud fra dig :) Ja det havde jeg faktisk selv glemt. jeg kan så informere at de kommer med på vores center præsentation |
Flyer design
genere unge iværksættere og sidetracke deres ellers seriøse tråde! :-) |
Ja, dem synes jeg nu ikke så godt om (de fiktive grafer) - Det er ikke interessant/spændende nok til at fange folks opmærksomhed - derfor valgte jeg at placere en R*V på forsiden istedet ![]() ![]() ![]() Ha ha.... ![]() Det fanger både mænds og kvinders opmærksomhed - Og ja... I know.... Det er et billigt salgstrick.... Men tro mig - det virker!! Og det er dét, der er det vigtigste - effektfuld markedsføring. Det kunne være interessant at høre hvordan flyersne bliver taget imod på introduktionsdagen - det kan være vi kan få Jens til at oplyse det, når vi når derhen. Mvh. Mikkel Johansen InMedia Reklamebureau |
Jo det vil jeg da, det er som sagt på lørdag de skal kaste ud til publikum, og vi følger selvfølgelig op på responsen fra "kunderne". Vi skal bruge flyeren til at skabe opmærksomhed om konceptet. Da vi stadig er under udvikling.. |
masser af grafer på. Jeg grinte bare højt, da jeg læste udtrykket "fiktive grafer". Det er sgu da skide skægt. Det kunne især være sjovt, hvis der var grafer over vægttab og der nedenunder stod: *OBS: Disse grafer er fiktive og repræsenterer ikke egentligt vægttab." |
Har du et tlf nr på hende pigen på forsiden af den flyer? :) |
Uden at være sikker, men det kunne godt ligne: 26 75 33 53 - *Tihi*, smigret Lone? |
// Jesper Skov
Nej desværre ikke, da det ikke er vores egen model... Tror også jeg ville holde det for mig selv hvis det var ![]() |
Så kom dagen hvor vi skulle vise vores beta light version som vi valgte at kalde den. Dagen for os gik egentlig mest ud på at få slutbrugerens reaktion på vores program og det fik vi. Flyeren var til at folk havde noget de kunne linke deres information til, og mange var yderst imponeret. Reaktioner på flyeren var; "hold da op det var da en god røv!2 "Er det din kærestes røv!" "Følger den røv med hvis man træner" Ja der var en masse kommentarer på røven, hvilket jo er godt at noget havde fanget brugeren. Hvad vi så kunne bruge dette blik fang var at komme i kontakt med folk, noget at starte snakken over. Som nævnt fik vi en masse god feedback og reaktioner på programmet og her hjalp flyeren som "ice-breaker" Så stor tak til InMedia for den hurtige fremstilling, høje kvalitet og gode pris. Vi vil helt klart benytte dem igen! |