Jeg overvejer at starte mig en lille blog her på Amino. Problemet er, at jeg snarest lancerer et debatforum, som vil omhandle samme emne, og som derfor også vil indeholde disse artikler.
Selvom det er mig der skriver artiklen begge steder, er det så stadig duplicate content? Jeg vil jo helst ikke være skyld i at skade SEO'en på min egen side :)
Ahh okay, jamen så vil jeg nok holde mig fra det - eller omskrive artiklen :)
Ellers skulle du kun skrive et uddrag, og så linke til din egen side. Det er der nogle, der gør i deres blogs her på Amino. Men det mest optimale er nok at omskrive.
Det er 2 forskellige målgrupper, så skriv 2 forskellige artikler, som henvender sig til hver målgruppe.
Den ekstra tid, det tager at skrive 2 artikler, sparer du ved at slippe for bekymringer om dublicate content problemer og jeg vil vædde en på at du får flere besøgende
Det er 2 forskellige målgrupper, så skriv 2 forskellige artikler, som henvender sig til hver målgruppe.
Den ekstra tid, det tager at skrive 2 artikler, sparer du ved at slippe for bekymringer om dublicate content problemer og jeg vil vædde en på at du får flere besøgende
Dét er jo egentlig slet ikke en dårlig idé. Jeg skal i hvert fald ikke ud i noget duplicate content, så det er godt lige at være sikker :)