Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jon Dahl stopper på landsholdet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Den danske landsholdsspiller, Jon Dahl Tomasson, har efter 13 års tro tjeneste, valgt at indstille sin karriere på det danske fodboldlandshold.

Jon Dahl scorede 52 mål i 112 landskampe, hvilket samtidig betød, at han tangerede den danske målrekord på landsholdet. Desværre formåede han altså aldrig at slå rekorden.

Hvad mener I herpå Amino om valget - skulle han have gjort stoppet før VM?

Læs den officielle nyhed hos DBU her: http://www.dbu.dk/Nyheder/2010/August/Jon_Dahl_stopper.aspx

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:55

Jeg mener det var på tide at hajn stoppede, at han kom med til VM som mere eller mindre skadet er vel mest Morten Olsens skyld, hvem ville sige nej hvis de fik tilbuddet.

Han VAR en god fodboldspiller, men det var dengang, det er på tide at vi får bygget et nyt yngre landshold op, det gælder også træner gerningen efter min mening.

Best regards

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11

Jeg mener mere at det er landstræneren der skulle have sagt stop. Da det er hans ansvar at stille med de bedst egnede spiller....det efter form, og det system de spiller efter.

Og som så mange andre spillere, så burde han heller ikke have været der.

Men på den anden side, så kan man tit stille sig det spørgsmål, om de spillere på det danske landshold i dag, ejer bare en snært af selv kritik, eller faglig stolthed. For de burde også kunne sige fra. Og sige, ja jeg er ikke i form. Eller på niveau,

Og selvfølgelig skulle han ikke have været med ved VM, sammen med Rommedahl og en masse andre.

Men jeg vil vælge og give hr Olsen skylden. For så tåbelige beslutninger han har lavet gennem hele hans karriere som Landstræner. Har selv Ricardo ikke lavet.

/Kenneth

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 00:12

Det var på tide, at han indstillede sin karriere. Det skulle han have gjort inden VM, ja.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 00:15

Jeg synes det var det helt rigtige tidspunkt for ham at stoppe. Jeg synes egentlig det var iorden, at udtage ham til landsholdet, han har trods alt en masse rutine. Men han ved jo også godt selv at det ikke er realistisk at han kan komme med til EM 2012, så ligeså godt at stoppe nu.

Håber det giver nogle mening, men trætheden er ved at slå ind :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1771
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:28

Der skal ske noget drastisk med det landshold og nye kræfter må til... evt ny træner også.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvom det var sløjt det han leverede de sidste par år, så vil jeg stadig huske ham for en stor landsholdskarriere og nogle afgørende mål.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:47

Jeg synes egentligt han gjorde det ganske udemærket til VM.... Han lavede et sindssygt stort løbearbejde og var med til at give Rommedahl mere frihed ude på kanten ved at trække modstandernes forsvar længere ind i banen.

Han var så overhovedet ikke målfarlig, hvilket Olsen måske skulle have taget højde for ved at have givet Bendtner mindre spilletid til fordel for Beckmann og Larsen....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 08:25

:-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)